اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل نبود زمین صورت گرفته است؛

انبار زباله‌های شیمی درمانی بیمارستان ولیعصر زنجان در اتاقک

خبرگزاری فارس: یک عضو شورای شهر زنجان با اشاره به مشکلاتی که در دفن زباله‌های بیمارستان ولیعصر وجود دارد، گفت: در حال حاضر زباله‌های ناشی از شیمی ‌درمانی بیماران سرطانی در بیمارستان ولیعصر در یک اتاقک در داخل همین بیمارستان نگهداری می‌شود.

انبار زباله‌های شیمی درمانی بیمارستان ولیعصر زنجان در اتاقک
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فاطمه حیدری عصر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه به گفته مسئولان بیمارستان ولیعصر پسماند زباله‌های تولید شده ناشی از شیمی‌ درمانی بیماران سرطانی برای شهروندان و کارکنان این بیمارستان خیلی خطرناک است، اظهار داشت: متاسفانه با وجود پیگیری‌های متعدد مسئولان بیمارستان ولیعصر در زمینه در اختیار گرفتن زمینی برای دفن این زباله‌ها هنوز اقدامی از سوی مسئولان استان در این زمینه صورت نگرفته و زباله‌های تولید شده در یک اتاقک محبوس شده است.
وی به وصول مطالبات شهرداری از دستگاه‌ها در زنجان اشاره کرد و افزود: اگر این بدهی‌ها از سوی دستگاه‌ها پرداخت شود شهرداری می‌تواند خدمات بیشتری به مردم ارائه کند.
این عضو شورای شهر زنجان با بیان اینکه در حال حاضر شهرداری زنجان 40 میلیارد تومان بدهی دارد، خاطر نشان کرد: به دلیل عدم وجود درآمد پایا شهرداری زنجان پاسخگوی نیازهای شهر نیست.
وی به سفر دور چهارم هیئت دولت به استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: باید تا قبل از آمدن رئیس جمهور به استان زنجان پروژه‌هایی که قابلیت اجرا دارند در اولویت اجرا قرار گیرند.
در ادامه این جلسه یکی دیگر از اعضای شورای شهر زنجان نیز در رابطه با مدیریت شهری خاطر نشان کرد: شورای اسلامی و دولت باید تلاش کنند تا مدیریت شهری را قوی کنند.
علیرضا بهرام خانی با بیان اینکه یکی از مشکلات و معضلات ترافیکی شهر وجود پادگان است، تصریح کرد: باید برای کاهش ترافیک فکر اساسی در زمینه جا به جایی پادگان صورت گیرد.
وی با اشاره به اینکه پرونده‌های کمسیون ماده 100 باید تعیین تکلیف شوند، خاطر نشان کرد: بعضی از پرونده‌ها در زمان گذشته تخلف به شمار می‌آمدند ولی در حال حاضر تخلف محسوب نمی‌شود و باید به وضعیت این پرونده‌ها رسیدگی شود.
این عضو شورای شهر از مسئولان استان خواست تا فضای اظهار نظر در استان فراهم شود تا متخصصان و افراد دارای تخصص و فن بتوانند به راحتی با مسئولان ارتباط داشته و نظرات خود را در ساختن هر چه بهتر شهر ابراز کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول