اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج صورت می‌گیرد؛

راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در بخش نگین کویر فهرج

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه فهرج گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برای نخستین‌ بار یک بیمارستان صحرایی در روستای اسدآباد انگوری بخش نگین کویر فهرج راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در بخش نگین کویر فهرج
غلامحسین هاشم‌آبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در فهرج اظهار داشت: سپاه ثارالله استان کرمان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان با راه‌اندازی یک بیمارستان صحرایی در روستای اسدآباد انگوری از توابع بخش نگین کویر شهرستان فهرج از پنچم آذر ماه به مدت چهار روز به ساکنان این بخش محروم در زمینه مختلف بهداشتی و درمانی خدمات‌رسانی می‌کند.
وی با اشاره اینکه بخش نگین کویر شهرستان فهرج یکی از بخش‌های محروم استان است، افزود: بیمارستان صحرایی در زمینه‌های مختلف درمانی که نیاز مردم است، خدمات‌رسانی می‌کنند.
هاشم‌آبادی تصریح کرد: در این بیمارستان صحرایی در زمینه جراحی عمومی، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، چشم و زنان، اطفال و داخلی عمومی و ختنه کودکان و نوزادان خدمات‌رسانی می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: این بیمارستان صحرایی در زمینه آزمایشگاه و رادیولوژی هم به مردم خدمات‌رسانی می‌کند و این بیمارستان مجهز به اتاق عمل سیار است.
فرمانده سپاه ناحیه فهرج بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان جدید‌التأسیس فهرج فاقد بیمارستان است، پیش‌بینی می‌شود راه‌اندازی بیمارستان صحرایی با استقبال گسترده مردم این منطقه محروم روبه‌رو شود.
هاشم‌آبادی گفت: پیش‌بینی خدمات‌رسانی به 30 هزار نفر مردم این منطقه در زمینه‌های مختلف درمانی صورت گرفته است.
به گزارش فارس، شهرستان فهرج با جمعیتی بالغ بر 50 هزار نفر با نبود بیمارستان روبه‌رو است و مردم این منطقه باید به شهرستان بم و یا استان سیستان و بلوچستان برای دریافت خدمات بیمارستانی مراجعه کنند و مصوبه احداث بیمارستان در شهرستان فهرج در سفر ریاست جمهوری به استان کرمان انجام شده است که لازم است هرچه سریع‌تر با توجه به نیاز مردم این شهرستان اجرایی شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول