اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مسکن و شهرسازی استان بوشهر خبر داد:

پیشرفت 81 درصدی بیمارستان 160 تخت‌خوابی برازجان

خبرگزاری فارس: سرپرست مسکن و شهرسازی استان بوشهر از پیشرفت 81 درصدی بیمارستان 160 تخت‌خوابی برازجان خبر داد.

پیشرفت 81 درصدی بیمارستان 160 تخت‌خوابی برازجان
علیرضا صفایی بوشهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: سازمان مسکن و شهرسازی در سال جاری با شتاب بسیار خوبی در احداث واحدهای مسکونی مهر تلاش دارد و شاهد پیشرفت‌های قابل‌توجهی در این عرصه هستیم.
وی افزود: هم‌اکنون بیش از 29 هزار واحد مسکونی مهر در شهرستان‌های 9گانه استان در دست ساخت است و انتظار داریم در دهه فجر امسال بیش از 5500 واحد مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
سرپرست سازمان مسکن و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به پیشرفت قابل توجه مسکن مهر در دشتستان خاطرنشان کرد: حدود 5 هزار واحد مسکونی مهر در دشتستان در دست ساخت است که با تلاش و فعالیت شبانه‌‌روزی شاهد پیشرفت خوبی در این پروژه هستیم.
صفایی بوشهری تصریح کرد: مسکن مهر در شهرهای ابپخش، شبانکاره و سعدآباد نیز از رشد خوبی برخوردار است و انتظار داریم ادارات و نهادهای مرتبط در راستای تسریع در ساخت واحدها اهتمام ورزند.
وی در ادامه با اشاره به احداث بیمارستان بزرگ برازجان یادآور شد: تاکنون بیش از 164 میلیارد ریال برای احداث این بیمارستان هزینه شده و امسال نیز 81 میلیارد ریال برای ساخت این بیمارستان تخصیص یافته است.
سرپرست مسکن و شهرسازی استان بوشهر از پیشرفت 81 درصدی بیمارستان 160 تخت‌خوابی برازجان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم بیمارستان برازجان تا قبل از شهریور سال 91 تحویل موقت شود و دانشگاه علوم پزشکی نسبت به تجهیز این بیمارستان اقدام کند.
صفایی بوشهری افزود: این بیمارستان بزرگ و استاندارد دارای 14 هزار و 500 متر مربع زیربناست که انتظار می‌رود با احداث این بیمارستان، مشکلات بهداشتی و درمانی دشتستان تا حدود زیادی مرتفع شود.
وی بیان کرد: این بیمارستان از محل اعتبارات ملی ساخته می‌شود که البته در سال 85 و 86 از محل اعتبارات استانی نیز برای ساخت و تکمیل این بیمارستان کمک شده است.
سرپرست سازمان مسکن و شهرسازی بوشهر اظهار داشت: برای رفاه و آسایش مردم از همه پتانسیل موجود بهره می‌بریم و در پروژه‌های مهم در سه شیفت کاری تلاش می‌کنیم و سعی داریم تمام پروژه‌ها را در موعد مقرر تحویل دهیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول