اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمنان:

تشدید تحریم‏ها راه به جایی نمی‏برد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏فقیه در استان و امام جمعه سمنان تاکید کرد: امروز غرب و آمریکایی‏ها باید بدانند که تشدید تحریم‏ها راه به جایی نمی‏برد.

تشدید تحریم‏ها راه به جایی نمی‏برد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‏های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم و در زیر بارش پاییزی در مسجد امام این شهر برگزار شد، اظهار داشت: تحریم‏های غرب و آمریکایی‏ها علیه جمهوری اسلامی ایران بی‏فایده بوده و از این پس نیز این چنین است.
وی تصریح کرد: تجربه تحریم بارها در طول سال‏های پس از انقلاب اسلامی برای ایران تکرار شده؛ اما خود آمریکایی‏ها هم می‏دانند که این قبیل اقدامات در رویارویی با ملت ایران بی‏تاثیر است.
امام جمعه سمنان با بیان اینکه امروز دستیابی متخصصان داخلی کشورمان به فناوری صلح‏آمیز هسته‏ای در حقیقت میوه شیرین تحریم‏هایی است که در طول سال‏های گذشته علیه ایرن اعمال شده، بیان داشت: تاریخ بارها ثابت کرده است که تحریم‏ها علیه ایران هیچ نتیجه‏ای برای آمریکایی‏ها ندارد.
شاهچراغی اضافه کرد: در عوض اگر به خوبی بررسی شود، خواهیم یافت که این تحریم‏ها برای ایران سبب استقلال، خودکفایی و عزت روزافزون شده است.
وی گفت: جهان امروز متاسفانه به سمتی پیش می‏رود که استکبار جهانی با اینکه دستش به خون 12 هزار شهید ترور جمهوری اسلامی آلوده است و همه جهان نیز بر این مسئله صحه می‏گذارند، در برهه کنونی مسایل هسته‏ای و حقوق بشر انسانی را مطرح می‏کند.
امام جمعه سمنان افزود: غربی‏ها امروز این ادعاهای واهی را پیراهن عثمان کرده‏اند و با اتهام تروریست بودن ایران می‏خواهند تحریم‏ها علیه ایران تشدید شود تا آنها بتوانند به خواسته‏های شوم خود برسند.
شاهچراغی با بیان اینکه این تهدیدها و تحریم‏ها به نتیجه نخواهد رسید، اضافه کرد: ملت ایران راه سیدالشهدا (ع) و ائمه اطهار (ع) را ادامه می‏دهد و در این مسیر نیز مستحکم و پایدار خواهد بود و به احدی باج نمی‏دهد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول