اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شیراز:

ملت و دولت ایران اعتنایی به تحریم‌ها و تهدیدات خارجی نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم‌ها هیچ اثر و عکس‌العملی در جامعه بر جای نگذاشته و کمتر کسی به تحریم فکر می‌کند.

ملت و دولت ایران  اعتنایی به تحریم‌ها و تهدیدات خارجی نمی‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، جعفر قادری در جمع اعضای بسیج ناحیه سه شیراز و به مناسبت هفته بسیج، اظهار داشت: کشورهای غربی به ‌ویژه آمریکا در مقابل پیشرفت و توسعه ملت ایران اسلامی سر تعظیم فرود آورده و راهی جز پذیرفتن شرایط ایران را ندارند.
نماینده شیراز افزود: تصویب قطعنامه‌های جدید و تشدید تحریم‌ها نیز نشانه‌ای از زبونی و درماندگی آنان در برابر اراده و تصمیم مردم و مسئولان نظام اسلامی است.
وی اضافه کرد: 32 سال است که ما را تحریم کرده و هر روز نیز فشارهای تازه‌ای بر ما وارد کرده‌اند و در سخت‌ترین شرایط و دوران دفاع مقدس نیز همین فشارها و تحریم‌ها وجود داشت اما به یاری خدا و حمایت مردم شرایط سخت و دشوار را پشت سر گذاشته و به پیشرفت‌ها و موفقیت‌های بسیاری نیز دست پیدا کردیم.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: شرایط نیروهای مسلح ما امروز مطلوب و مناسب است و به گونه‌ای تجهیز شده‌اند که علاوه بر انجام ماموریت‌های اصلی و رزمی خود، در اجرای طرح و پروژه‌های بزرگ عمرانی نظیر احداث سدها، پالایشگاه‌ها و اسکله و بندرگاه‌ها نیز حضوری فعال و پررنگ دارند و بسیاری از پروژه‌های کلان و ملی توسط نیروهای نظامی و انتظامی احداث می‌شود.
نایب رئیس کمیسیون اصل 44 قانون اساسی با اشاره به واگذاری چند فاز جدید پالایشگاه پارس جنوبی به یک نهاد نظامی گفت: جهت‌گیری‌های جدید دولت و مجلس، واگذاری کالاها و فعالیت‌ها به شرکت‌های داخلی بوده و ما در کشور باید از نیروی انسانی متخصص و ماهر و سرمایه‌های خرد و کلان بهره‌گیری کنیم و چنانچه تمام فازهای پارس جنوبی فعال شوند، درآمد حاصله از آن دو برابر تولید و صادرات نفت فعلی کشور است.
قادری در ادامه گفت: در راستای فعال کردن و احداث تمام فازهای پارس جنوبی کنسرسیوم‌های داخلی راه‌اندازی شده و شرکت‌ها و نهادهای توانمند و علاقمند در مناقصه‌های شرکت و برنده آن موفق به عقد قرارداد شده و کار خود را آغاز می‌‌کنند و با تصویب مجلس، مجوز فروش اوراق مشارکت ارزی نیز صادر که شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران خارجی نیز می‌توانند بخش‌هایی از کارها را برعهده گیرند.
نماینده شیراز در خانه ملت با اشاره به منابع و ذخایر نفتی و گازی مشترک با سایر کشورها گفت: شرایط ایران به گونه‌ای است که باید نسبت به تکمیل و اتمام و بهره‌برداری از تمام فازهای پارس جنوبی با شتاب بیشتری کارها را دنبال کنیم تا در زمینه استخراج و بهره‌برداری از ذخایر مشترک متضرر نشویم.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول