اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

قدرت ایران دشمنان را وادار به تحریم کرد

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: قدرت ایران در منطقه و دنیا موجب شده دنیا به فکر تحریم و تهدید علیه ایران باشد و این امری طبیعی و اجتناب ناپذیر است.

قدرت ایران دشمنان را وادار به تحریم کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش صبح امروز در همایش آموزش جنگ نرم، تهدید نرم و شیوه‌های مقابله با آن اظهار داشت: برخورداری ایران از سه عامل و شاخص مهم قدرت، مردم و رهبری که ایران اسلامی را به قدرتی بزرگ در منطقه تبدیل کرده است، موجب شده دشمنان دچار هراس و وحشت شوند.
وی گفت: امروز ایران اسلامی با داشتن اقتدار و مردمی در صحنه و شهیدپرور و رهبری حکیم و فرزانه به بالاترین و مهم‌ترین تهدید برای دشمنان تبدیل شده است.
استاندار بوشهر با بیان اینکه در بطن قدرت، تهدید وجود دارد، تصریح کرد: امروز صنعت، رسانه و تسلیحات نظامی عامل قدرت در جهان نیستند بلکه هر کس بتواند افکار عمومی را بسیج کند عامل قدرت در جهان می‌شود.
وی ادامه داد: بسیج افکار محقق نمی‌شود مگر اینکه پیام منتقل کننده منطبق با فطرت انسان باشد و بدون شک رسانه‌ها در این انتقال پیام بسیار تاثیرگذار هستند.
جهانبخش گفت: آنجا که جمهوری اسلامی توانسته پیام خود را شفاف و واضح به گوش ملت‌ها برساند و به خوبی منتقل کند، استقبال خوبی از این پیام شده است.
وی اضافه کرد: امروز جمهوری اسلامی به عنوان ام‌القرای جهان اسلام در اوج عزت و قدرت و اعتبار بسر می‌برد و می‌رود که به تعالی و شان و تراز ملت ایران دست یابد.
وی بیان کرد: امروز احساس می‌شود دامنه جنگ دشمنان علیه جمهوری اسلامی در فضایی نیمه آشکار و پر از خدعه و نیرنگ وسیع‌تر از جنگ سخت در حال شکل گیری است.
استاندار اظهار داشت: آنچه امروز ایران اسلامی را از سایر کشورها متفاوت کرده این است که در درون خود قدرت‌هایی دارد که اگر دیگر کشورها نیز از این قدرت‌ها برخوردار بودند نمی‌توانستند آنها را بسیج کنند.
استاندار بوشهر گفت: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی و سرافرازی ایران در دنیا وحدت ملت و پیروی از ولایت فقیه است.
وی افزود: برگزاری این دست همایش‌ها برای جامعه ضرورت و برای مدیران واجب است که با شرایط روز و ترفندهای دشمنان علیه نظام آشنا شوند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول