اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرمسئول نشریه اصلاح‌طلب اترک:

افرادی که تحریم انتخابات را تبلیغ می‌کنند از اصلاح‌طلبی خارج‌ هستند

خبرگزاری فارس: مدیرمسئول نشریه اصلاح‌طلب اترک تاکید کرد: افرادی که تحریم انتخابات را تبلیغ می‌کنند قطعاً از اصلاح‌طلبی خارج و به بر‌اندازی نزدیک شده‌اند.

افرادی که تحریم انتخابات را تبلیغ می‌کنند از اصلاح‌طلبی خارج‌ هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، قربانعلی سلطانی عصر امروز در نشست با شماری از اصلاح طلبان اظهار داشت:‌ ما به عنوان اصلاح‌طلب در انتخابات نهم مجلس حاضر و به کاندیدای مورد نظر رای خواهیم داد چون حضرت امام (ره) تاکید داشته تا مردم و گروه های سیاسی در تمام انتخابات حضور داشته و در آن شرکت کنند.
وی با تاکید بر قانون‌مداری در انتخابات مجلس افزود: البته این سخن حضرت امام (ره) وظیفه مجریان و ناظران انتخابات را سنگین‌تر می‌کند چرا که باید به گونه ای عمل کرد که زمینه حضور آحاد ملت ایران فراهم شود.
سلطانی با اشاره به اینکه همواره به حضرت امام (ره) افتخار کرده و از این راه تبعیت می‌کنیم، تصریح کرد: بر همین اساس هرگز نباید انتخابات در نظام جمهوری اسلامی را فراموش کرد چرا که اصلاح طلبان و اصلاح طلبی هم رایی جز صندوق را نمی‌شناسد.
وی اضافه کرد: کسانی که تحریم انتخابات را تبلیغ می‌کنند یقیناً از دایره اصلاح طلبی خارج و به براندازی نزدیک‌تر هستند.
این اصلاح طلب اظهار داشت: عده ای درون اصلاح طلبان معتقد بودند شهروند خودی و غیر خودی نداریم و نباید شهروندان را درجه یک و دو نمود، لذا شرط اول تداوم اصلاحات حضور بوده و نباید در آن غیبت کرد.
وی افزود: مطلب دیگری که باید به آن توجه کرد، ممکن است که اصلاح طلبان در صحنه حاضر بوده و حتی به حداقل حضور خود قناعت نموده و اصرار بورزند کسانی که از صحنه خارج شوند چگونه می‌توانند اصلاحات را دنبال کنند.
سلطانی تاکید کرد: بر همین اساس، حتی اگر بنا باشد به جای خوب و خوب‌تر بین بد و بدتر برگزینیم در انتخابات آتی مجلس شرکت کرده تا از بدتر شدن شرایط جلوگیری کنیم.
وی بیان داشت: اصلاح طلبی قائم به شخص نبوده و جریانی است که ممکن است اگر فردی نباشد توسط فرد دیگری ادامه یابد.
این اصلاح طلب با اشاره به اینکه برخی از افراد اصلاح طلب ادعاهای زیادی داشته و خود را جزو افراد برتر اصلاح طلب می‌دانند، گفت: در محدوده کنونی خراسان شمالی شاهد بوده‌ایم که افرادی در زمان انتخابات مجلس سوم و چهارم در مقابل جریان خط امام و اصلاح طلبی بودند اما امروز مدعی شده‌اند که همه کاره اصلاح طلبان آن‌ها هستند و شاید تصور کرده که مردم سوابق آن‌ها را فراموش کرده‌اند.
وی تصریح کرد: پس با این وجود اثبات می‌شود که اصلاح طلبی و اصلاحات قائم به یک فرد نیست و ممکن است افرادی از اصلاح طلبان علمدار این جریان شده و امور را پیگیری کنند که باعث خوشحالی اصلاح طلبان واقعی بوده که جریان تداوم داشته و قابل حذف نیست.
سلطانی تصریح کرد: حتی اگر این قرار گرفتن در رأس اصلاح طلبی یک استان و یک شهرستان حاصل رد صلاحیت‌ها و خارج شدن اصلاح طلبان قدیم باشد، قطعاً این جریان متوقف نشده و ادامه خواهد داشت.
در این نشست شماری از اصلاح طلبان شهرستان‌های استان شرکت داشتند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول