اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری ترکیه‌ای زفیرا:

شرکت‌های ترکیه‌ای وارد تحریم علیه ایران نمی‌شوند‌

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری ترکیه‌ای زفیرا، کشورهای ایران و ترکیه را دوست و برادر خواند و گفت: شرکت‌های ترکیه‌ای وارد تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران نمی‌شوند.

شرکت‌های ترکیه‌ای وارد تحریم علیه ایران نمی‌شوند‌
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرهان ادهان بعد از ظهر امروز در نشست مشترک با رئیس سازمان میراث فرهنگی استان اظهار کرد: زفیرا شرکتی متشکل از چند شرکت قدرتمند سرمایه‌گذاری ترکیه است که مانند بسیاری از گروه‌های دیگر ترکیه تاکنون تحریم علیه ایران را نپذیرفته است.
وی با تاکید بر اینکه رویکرد کشور ترکیه نیز در قبال ایران دوستانه است، افزود: اینکه سرمایه‌گذاران و شرکت‌های ترک با ایران همکاری دارند از نظر ما نقطه عطفی در رد کردن فشارهای سیاسی علیه کشور ایران به شمار می‌رود.
ادهان با بیان اینکه ما همواره هر کمکی توانسته‌ایم به ایران کرده‌ایم، عنوان کرد: در هیچ برهه‌ای از زمان ما یکی بودنمان با ایران را از دست نداده و مصرانه روی آن ایستاده‌ایم.
عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری زفیرا خاطرنشان کرد: تبلیغات منفی رسانه‌های غربی در بد نشان دادن کشور ایران برای ما ناراحت‌کننده است اما ارتباطات دوستانه کشور ترکیه و ایران با این تبلیغات خدشه‌پذیر نخواهد شد.
ادهان اظهار امیدواری کرد، با ایجاد زمینه‌های سرمایه‌گذاری در ایران، مبادلات و ارتباطات دو جانبه ایران و ترکیه بیش از پیش افزایش خواهد یافت.
شرکت سرمایه‌گذاری بین‌المللی زفیرا از مجموع قدرتمندترین شرکت‌های ترکیه تشکیل شده که در سفر خود به آذربایجان‌شرقی ظهر امروز از روستای تاریخی کندوان و برخی از مناطق گردشگری استان بازدید کرده و دیداری با رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز داشت.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول