اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی موتورسواری و اتومبیلرانی:

مسابقات اتومبیلرانی موجب درآمدزایی می‌شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی آسیا و عضو کمیته فنی جهانی گفت: در همه جای دنیا با نگاه تجاری به این رشته‌ها توجه می‌شود و فدراسیون‌ها در حقیقت این رشته‌ها را مدیریت کرده و از آن درآمدزایی دارند.

مسابقات اتومبیلرانی موجب درآمدزایی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، گردهمایی روسای هیئت‌های موتورسواری و اتومبیلرانی سراسر کشور صبح امروز با حضور نایب رئیس و دبیر فدراسیون در مجتمع نفت محمودآباد برگزار شد.
در این گردهمایی که نایب رئیس و دبیر فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی نیز حضور داشتند روسای هیئت‌های استان‌های مختلف به بیان مشکلات پیش رو در این رشته‌ها پرداختند و در این باره بحث و تبادل نظر کردند
نایب رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با بیان اینکه رویکرد جدیدی به این دو رشته در کشور ایجاد شده است، گفت: مهم‌ترین دلیل ارتقاع کیفیت خودروها در جهان وجود مسابقات معتبر اتومبیلرانی بوده است.
حسین شهریاری تصریح کرد: با توجه به رقابت تنگاتنگ شرکت‌های خودروسازی دنیا روز به روز شاهد پیشرفت تکنولوژی در این زمینه بوده‌ایم و امروزه می‌بینیم با وجود مسابقات دیدنی اتومبیلرانی در دنیا خودروسازان نیز بیکار نبوده‌اند.
وی با بیان اینکه باید نگاه برون سازمانی به این رشته‌ها داشته باشیم، خاطرنشان کرد: در همه جای دنیا با نگاه تجاری به این رشته‌ها توجه می‌شود و فدراسیون‌ها در حقیقت این رشته‌ها را مدیریت کرده و از قبل آن درآمدزایی دارند.
شهریاری که خود نایب رئیس فدراسیون آسیا و عضو کمیته فنی جهانی نیز است، روسای هیئت‌ها را به تعامل به مسئولان استانی توصیه کرد و گفت: باید تعامل مناسب با مدیران کل دستگاه‌های مرتبط با امر ورزش به ویژه اداره کل ورزش و جوانان و راهور استان درباره صدور مجوزهای لازم برای تردد موتورهای خارج از قانون داشته باشید تا کمترین مشکل را در این خصوص به وجود آید.
نایب رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور با انتقاد از عملکرد برخی از هیئت‌ها افزود: برخی از هیئت‌ها تقویم سالانه فدراسیون را جدی نمی‌گیرند و توقع اعتبار نیز دارند این در حالی است که تخصیص اعتبار با توجه به عملکرد استان‌ها است.
شهریاری در پایان از میزبانی مازندران و به ویژه اداره ورزش و جوانان محمودآباد تقدیر کرد و اذعان داشت: باید اینگونه نشست‌ها را در طول سال بیشتر کنیم تا هیئت‌ها با یکدیگر مراودات مناسبی داشته باشند و در نهایت شاهد پیشرفت روزافزون این رشته‌ها در کشور باشیم.
در ادامه دبیر فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی نیز درباره تقویم ارائه شده به هئیت‌ها بیان داشت: توقع داریم که هیئت‌ها با همت لازم این کارها را انجام دهند و گزارش عملکرد خود را نیز به فدراسیون ارائه کنند.
شهرزاد کیانی در پاسخ به سوال یکی از روسای هیئت‌ها مبنی بر معیارهای اعطای میزبانی مسابقات کشوری به استان‌ها تصریح کرد: در اعطای میزبانی هدف این فدراسیون بالابردن سطح توانایی برگزار کردن مسابقات به استان‌های مختلف است و اگر استانی پس از چندبار میزبانی به بلوغ کافی در این زمینه رسیده است نیاز نیست همه میزبانی‌ها به وی اعطا شود.
کیانی ادامه داد: نگاه فدراسیون به این است که همه استان‌ها قادر به برگزاری مسابقات باشند و به طور مثال مازندران پس از چندبار برگزاری موفق مسابقات در سطح کشور باید تجربیات خود را در اختیار دیگر استان‌هایی که کمتر توانسته اند میزبان مسابقات باشند قرار دهند.
به گزارش فارس، در پایان این گردهمایی به هیئت‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان و مازندران  به عنوان سه هیئت برتر در سال 89 لوح و جوایزی اعطاشد.
انتهای پیام/خ20 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول