اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شمقدری:

انتقادات درباره جشنواره کودک اصفهان پسندیده نیست

خبرگزاری فارس: معاون امور سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برخوردها و انتقاداتی که از برگزاری جشنواره فیلم کودک در اصفهان می‌شود پسندیده نیست.

انتقادات درباره جشنواره کودک اصفهان پسندیده نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از  بوشهر، جواد شمقدری صبح امروز در  آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در بوشهر با اشاره به بداخلاقی سینمایی در کشور اظهار داشت: جشنواره کودک اصفهان با تمام عظمت و شکوهی که برگزار شد اما برخی معتقد بودند این جشنواره ساکت بوده و وقتی دلیل را می‌پرسیم می‌گویند چون برخی از افراد در این جشنواره نبودند موجب شد تا جشنواره به قولی ساکت باشد. 
وی افزود: این رفتار پسندیده‌ای نیست که در مورد جشنواره‌ای که به  این خوبی برگزار شد صورت گیرد. استان بوشهر با غیرت دینی و میهنی ویژگی‌های خاصی دارد و در آثار هنرمندان این غیرت را می‌بینیم.
شمقدری بیان کرد: فناوری‌های جدید در ساخت فیلم سایه خود را بر فرایند تهیه، تولید و پخش فیلم انداخته است. در بخش حرفه‌ای سینما نیز شاهد مقاومت‌هایی برای استفاده از فناوری‌های جدید هستیم که این رفتاری طبیعی است.
معاون وزیر ارشاد تاکید کرد: جوانان فیلمساز باید از فناوری‌های جدید در ساخت فیلم و دیگر آثار خود بهتر استفاده کنند.
شمقدری با اشاره به تلاش‌های سازمان سینمایی گفت: سازمان سینمایی باید بتواند با شرایط جدید پاسخگوی فعالیت‌هایش در بخش‌های مختلف باشد. امروزه جوانان می‌دانند که با زندگی دوم رو به رو هستند و عرصه سایبری اتفاقات جدیدی را به وجود آورده و ما نمی‌توانیم از این اتفاقات دور بوده و بیگانه باشیم.
 معاون وزیر ارشاد گفت: بعید نیست در دهه بعدی سینما جایگاه  متفاوتی نسبت شرایط فعلی پیدا کند و یکی از ماموریت‌های سازمان سینمایی کمک و هدایت زندگی دوم در فضای سایبری است.
شمقدری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: متاسفانه در چند ماه اخیر با رفتارهایی در سینما بنام بداخلاقی روبه‌ رو هستیم که متاثر از حساسیت‌های هر هنرمند است و ما می‌تونیم بخشی از این حساسیت‌ها را به هم تذکر بدهیم.
یازدهمین جشنواره منطقه‌‌ای سینمای جوان فصل 3 با نام لیان امروز در بوشهر به کار خود پایان داد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول