اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر کل ارشاد استان گلستان تاکید کرد:

جشنواره کودک تجربه‎ای برای بالندگی هنر سینما در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: جشنواره کودک و نوجوان فرصت مغتنمی برای تبادل تجربه و رشد و بالندگی صنعت هنر سینما در استان است.

جشنواره کودک تجربه‎ای برای بالندگی هنر سینما در گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان غلامرضا منتظری صبح امروز در جمع دست‎اندرکاران برگزاری نخستین جشنواره فیلم‎های کودک و نوجوان استان اظهار داشت: سال‎ها منتظر بودیم تا جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان برگزار شود که همزمان با استان اصفهان این جشنواره در گلستان در حال برگزاری است که می‎تواند حامل پیام‎های راهگشا برای جذب بیشتر مخاطبان باشد.
وی از خانواده‎ها خواست تا به همراه فرزندان‎شان در این جشنواره حضور یابند و تصریح کرد: فیلم‎های جشنواره دارای پیام‎های آموزشی و تربیتی است که می‎تواند در تکریم شخصیتی فرزندان موثر باشد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان تصریح کرد: برای اینکه همه استان از این فرصت بهره‎مند شوند دو شهرستان گرگان و گنبدکاووس در این جشنواره به عنوان کانون اصلی مشخص شدند و مابقی شهرها که از سالن مناسبی برخوردار هستند هر کدام موظف شدند یک روز هفته فیلم‎های برگزیده را اکران کنند.
منتظری داوری و ارزیابی فیلم‎ها توسط گروه سنی کودک و نوجوان را یکی از کارهای ابتکاری و نوین در برگزاری این جشنواره عنوان کرد و اظهار داشت: هر روز در پایان هر فیلم توزیع فرم‎های نظرسنجی در بین همه شرکت‎کنندگان صورت می‎گیرد.
وی هدف از نظرسنجی فیلم‎ها را تشخیص صحیح نیاز این گروه سنی عنوان کرد و بیان داشت: در پایان این دوره از جشنواره چهره‎هایی که فعال بودند و نظرات خودشان را ارائه کردند در نمایشگاه کتاب امسال که در اواخر آذر‎ماه برگزار می شود با حضور منتقدان سینمایی دعوت می‎شوند تا انتقال تجربه اتفاق بیفتد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان خاطرنشان کرد: خروجی این کار می‎تواند به سوژه‎های خوبی برای نویسندگان و کارگردانان در حوزه کودک و نوجوان تبدیل شود.
منتظری از بسته‎های فرهنگی در حین برگزاری جشنواره خبر داد و یادآور شد: حدود 3 هزار بسته فرهنگی در جشنواره کودک و نوجوان بین دانش‎آموزان توزیع می‎شود و چون در ایام هفته امامت و ولایت قرار داریم موضوعیت کتاب‎ها با این مضمون همراه با نرم‎افزار بوده است که امیدوارم یکی از خروجی‎های جشنواره به ارتقاء سطح کمی و کیفی فعالیت سینما در استان ما بینجامد.
وی با بیان اینکه چهره‎های خوب و مستعد در گلستان به وفور یافت می‌شود، اذعان داشت: انتظار داریم تا در این جشنواره حضور پر‎رنگ همه اقشار را داشته باشیم و شرط استمرار این جشنواره در گلستان در سال‎های آتی استقبال و رویکرد مردم است که تا به حال به لطف الهی در این آزمون‎ها سربلند بوده‎ایم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: این استان از محدود استان‎هایی است که چند جشنواره بین‎المللی را میزبانی کرده است و امسال نیز بشارت‎های خوشی در این زمینه در راه است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول