اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس انجمن سینمای جوان اصفهان:

جشنواره کودک خواب آرام را ربوده است

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن سینمای جوان اصفهان گفت: استرس برای خوب برگزار شدن جشنواره کودک و نوجوان خواب آرام را از همگان ربوده است.

جشنواره کودک خواب آرام را ربوده است
سید محمد طباطبایی در حاشیه برگزاری بیست و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: علاوه بر اینکه برخی از فیلم‌های تولید شده و ارسالی به جشنواره کودک و نوجوان ویژه کودکان ساخته شده است، برخی دیگر از تولیدات نیز ویژه اولیاء و مربیان این کودکان برای شناخت هر چه بهتر بزرگتران جامعه از روح و روان فرزندانشان ساخته شده است.
وی در مورد نقش انجمن سینمای جوان اصفهان در بیست و پنجمین جشنواره کودک و نوجوان با بیان اینکه این انجمن همواره فعالیت‌های چشمگیری در چنین جشنواره‌هایی داشته است، تاکید کرد: مسئولیت آرای مردمی جشنواره کودک و نوجوان بر عهده انجمن سینمای جوان اصفهان است.
رئیس انجمن سینمای جوان اصفهان اظهار داشت: در روز مراسم اختتامیه جشنواره کودک و نوجوان قرار است قوی‌ترین فیلم تولید شده در جشنواره را از دیدگاه مخاطبان و تماشاگران بر اساس بهترین کارگردانی و فیلمنامه مورد برسی قرار داده و پروانه زرین نیز به انتخاب شدگان اهدا شود.
وی در مورد مزیت‌های برگزاری جشنواره‌هایی مانند کودک و نوجوان در اصفهان با اشاره به اینکه به طور حتم بسیاری از فیلمسازان آینده اصفهان و کشور در این چند روز در جشنواره فیلم کودک و نوجوان حضور دارند و به دیدن فیلم‌های مورد علاقه خود می‌پردازند، بیان داشت: بدون شک بسیاری از کودکانی که امروز در این جشنواره حضور دارند شاید با ایجاد ذوق هنری در آنها بتوانند راه هنری آینده خود را پیدا کرده و سینما به بخش مهمی از زندگی آنان تبدیل شود.
طباطبایی اضافه کرد: کم‌ترین مزیتی که در برگزای جشنواره کودک و نوجوان اصفهان می‌توان متصور شد این است که اگر کودکی به سینما و فیلم علاقه‌ نداشته باشد، یک فضای علمی از نظر فیلم‌شناسی برای وی به وجود می‌آید.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول