اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

هنرمند عروسک‌گردان صدا و سیمای تهران:

جشنواره کودک امسال تا حدودی آشفته است

خبرگزاری فارس: هنرمند عروسک‌گردان صدا و سیما گفت: با اینکه مسئولان تلاش زیادی برای برگزاری بیست و پنجمین جشنواره کودک و نوجوان انجام دادند با این‌ حال تا حدودی برنامه‌های این جشنواره آشفته است.

جشنواره کودک امسال تا حدودی آشفته است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مرضیه ایمان‌خوانی در حاشیه برگزار بیست و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در مجتمع استاد فرشچیان اصفهان اظهار کرد: شاید یکی از دلایل نبود انسجام این جشنواره در این است که سال نخست خود را پشت سر می‌گذارد و به طور حتم در سال‌های آینده شاهد بهتر شدن اجرای چنین جشنواره‌هایی هستیم.
وی که چند وقت اخیر بازی در برنامه سیر تا پیاز را در دست اقدام دارد، با بیان اینکه از برگزاری بیست و پنجمین جشنواره کودک و نوجوان در اصفهان بسیار خوشحال هستم، تصریح کرد: خوب است که این جشنواره در تهران اجرا نشد.
هنرمند عروسک‌گردان صدا و سیمای تهران با اشاره به اینکه تمام جشنواره‌ها در تهران برگزار می‌شود، تاکید کرد: با اجرای جشنواره‌ای مانند جشنواره کودک در اصفهان به طور حتم سیر امکانات به این شهر نیز از جمله سالن‌های جدید نمایش، افزایش می‌یابد.
وی در مورد کودک، فیلم و کاهش فیلم‌های تولید شده در مورد کودکان اظهار کرد: به طور حتم برای تولید یک فیلم خوب کودک نیاز به عوامل حرفه‌ای است و در صورتی که بودجه‌های لازم برای چنین عواملی در نظر گرفته نشود، فیلم‌های خوب کودک نیز به وجود نمی‌آید.
ایمان‌‌خوانی در مورد روحیه کودکان امروز، با بیان اینکه کودکان همواره نیاز به شور نشاط زیادی دارند، بیان کرد: بیشتر کودکان در فیلم‌های عروسکی به دنبال عروسک‌های تن‌پوش هستند، چرا که این نوع از عروسک‌ها دارای فعالیت‌های خاص خود است و بهتر می‌تواند با کودکان ارتباط برقرار کند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول