اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گلپایگان:

بسیج نیرویی کارآمد از دل ملت است

خبرگزاری فارس: فرماندار گلپایگان گفت: بسیج نیرویی کارآمد از دل ملت است که با اعتقادات راسخ و محکم از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می‌کند.

بسیج نیرویی کارآمد از دل ملت است
به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حسین صمدانی صبح امروز در همایش روز خانواده و تکریم بازنشستگان که در مجتمع فرهنگی ارشاد برگزار شده بود، اظهار داشت: با شکل‌گیری بسیج مستضعفین برگ زرین دیگری به افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده شد.
وی گفت: بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس با ایثار و فداکاری پوزه استکبار جهانی و جبهه کفر را به خاک مالیدند و سربلندی و عزت را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.
صمدانی تاکید کرد: اگر دلاورمردی و رشادت‌های بسیجیان سرافراز ما نبود امروز نمی‌توانستیم در این فضای امن و آرام با آرامش زندگی کنیم.
وی بسیج را نیرویی برآمده از دل ملت دانست که با اعتقادات راسخ و محکم در صفوفی متحد در دفاع از کیان نظام الهی ایستاده است و در این راه سر از پا نمی‌شناسد.
فرماندار گلپایگان در ادامه تصریح کرد: در دولت‌های نهم و دهم سعی شده فرآیند رفاه اجتماعی بهبود یابد و تمام تلاش دولت مردان بر این مبنا قرار گرفته که رفاه و آسایش و عزت عمومی مردم تأمین و با اتکا به عدالت‌محوری همه کشور به یک دید نگاه شود.
صمدانی ادامه داد: زمانی که از یک افق بالا به کشور نگاه می‌کنیم کشور به صورت یک کارگاه بزرگ به نظر می‌آید که در هر قسمت از آن یک طرح و پروژه بزرگ در حال اجراست و این زحمات و پیشرفت‌ها را مدیون بسیجیان و نگاه بسیجی‌وار می‌دانیم.
در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان گلپایگان بیان داشت: سازمان جهانی بهداشت افرادی که بالای 60 سال سن داشته باشند را شهروند ارشد اعلام می‌دارد و تمام سالمندان در هر شرایط سنی می‌توانند از ورزش در راستای ارتقای روح و جسمشان استفاده کنند.
ملک ارسلان مسعودی افزود: به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از این پس واژه سالمند به واژه «شهروند ارشد» تغییر نام می‌دهد و این تعبیر را با احترام و ارزش در این سن به کار می‌بریم.
وی گفت: شهروندان ارشد با مراجعه به کانون بازنشستگی و یا به اداره محل کار خود مدارک کارت شهروند ارشد را تکمیل کنند و از خدمات ورزشی بهره‌مند شوند.
به گزارش فارس، این همایش با همکاری بهزیستی، اداره ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان برگزار شده بود و در پایان حکم اعضای کارگروه ورزش بازنشستگان به آنان اعطا شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول