اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

بسیج باید همواره در میدان حضور داشته باشد

خبرگزاری فارس: شهردار قم گفت: حضور بسیج در همه صحنه‌ها یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است. اگر بسیجی در میدان نباشد، استقلال، آزادی و جمهوریت نظام در خطر خواهد بود و بسیج باید برای حفظ این ارزش‌ها همواره در وسط میدان باشد.

بسیج باید همواره در میدان حضور داشته باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری همزمان با آغاز هفته بسیج با حضور در دفتر فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج بر غیورمردان عرصه جنگ و پاسداران حریم ولایت اظهار کرد: بسیج ما در عمل ثابت کرده است که لشکر مخلص خداست و روحیه شهادت‌طلبی این نهاد مردمی، عزت و افتخار را برای ملت شریف ایران در پی داشته است‌.
وی مهم‌ترین وظیفه کنونی بسیج را حفظ روحیه شهادت‌طلبی، ایثارگری، سلحشوری و فداکاری برای دین، نظام و ولایت عنوان و خاطرنشان کرد: ما خودمان را با افتخار بسیجی می‌دانیم و با هوشمندی و عقلانیت باید از بسیج دفاع کنیم.
دلبری تصریح کرد: شهرداری قم با تمام توان آمادگی دارد بسیج را در دستیابی به اهداف متعالی انقلاب همراهی نماید و از هیچ کوششی در این زمینه را فروگذار نخواهد  کرد.
در این دیدار فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) نیز ضمن قدردانی از زحمات شهرداری قم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح شهر گفت: بسیج از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زیادی برخوردار هست و در صورت همدلی و همکاری‌ بهتر همه ارگان‌ها در سطح جامعه از ظرفیت‌های موجود به بهترین وجه استفاده‌ خواهیم کرد.
مهدوی‌نژاد افزود: در زمان جنگ تحمیلی نگاه نیروهای بسیجی به مسائل، ‌نگاهی ارزشی بود و این نگاه امروز نیز باید تقویت و گسترش یابد.
وی تربیت نسل کنونی را در راستای اهداف انقلاب اسلامی و امام راحل مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران از برکات خداوند بزرگ بود و اگر امروز آرامش و امنیت بر این خاک سایه گسترانده است، از توانمندی، رشادت و ایستادگی‌های بسیجیان مخلص است و هرکجا نوای دلنشین بسیج طنین‌انداز شده تحول عظیمی رقم خورده است که ثمرات آن را امروزه در همه عرصه‌های این میهن اسلامی می‌بینیم.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول