اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی استاندار مازندران؛

فرماندار آمل مدیر نمونه طرح‌های بسیج سازندگی شد

خبرگزاری فارس: از سوی استاندار مازندران، فرماندار آمل به عنوان مدیر نمونه استان مازندران در طرح‌های هجرت سه بسیج سازندگی مازندران معرفی شد.

فرماندار آمل مدیر نمونه طرح‌های بسیج سازندگی شد
فرماندار آمل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان اینکه بسیج سازندگی هر سال شکوفا‌تر از سال‌های گذشته به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد، اظهار داشت: طرح‌های بسیج سازندگی در آمل نیز سابقه و عملکرد خوبی در طی سال‌های اخیر داشته است.
یدالله اکبرزاده با اشاره به اینکه ساماندهی فعالیت‌های مربوط به بسیج سازندگی و طرح‌های هجرت سه در آمل به خوبی پیش رفته است، افزود: در گذشته جلسات مربوط به بسیج سازندگی در شش ماه یک بار تشکیل می‌شد اما این روند در یک سال اخیر به ماهی یک بار افزایش یافته است.
وی با اعلام اینکه بسیج سازندگی در بخش پروژه‌های عمرانی، تعمیر مدارس، پروژه‌های راهسازی و آسفالت و بخش‌های دانشجویی و دانش‌آموزی فعالیت‌های خوبی در این شهرستان داشته است، تصریح کرد: این نهاد با بکارگیری متخصصان الگوی مناسبی برای دستگاه‌های دیگر به شمار رفته است.
اکبرزاده با بیان اینکه بسیج سازندگی در عرصه‌ ساخت خانه‌های بهداشت روستایی به خوبی عمل کرده است، یادآور شد: خانه‌های بهداشت روستایی توسط بسیج سازندگی در مدت زمان چهار ماه احداث شده است.
وی با اشاره به اینکه در سال‌ جاری 779هزار و 114 نفر روز کار در طرح‌های بسیج سازندگی آمل اجرایی شده است، گفت: طرح‌های هجرت سه آمل در 65 مدرسه عملیاتی شده است.
به گفته وی، در این مدارس 750 نفر روز نیرو به کارگیری شده است.
فرماندار آمل اظهار داشت: 16 مدرسه نیز در بخش لاریجان آمل مرمت و رنگ‌آمیزی شده است.
وی با بیان اینکه در سال‌ جاری در بحث اردوهای جهادی نیز شهرستان آمل میزبان دانشجویان بوده است، تصریح کرد: این دانشجویان در برنامه‌های فرهنگی، قرآنی و عمرانی در بخش دابودشت خدمات موثری ارائه داده‌اند.
اکبرزاده با اعلام اینکه طرح سنجش رضایت‌مندی مردم با همکاری نیروهای بسیجی از سوی شبکه بهداشت آمل صورت گرفته است، یادآور شد: 80 نیروی بسیجی در این طرح به کارگیری شده است.
وی حضور نیروهای بسیج سازندگی را در ساخت پایگاه‌های مقاومت بسیج و خانه‌های عالم در این شهرستان موثر ارزیابی کرد و گفت: مدت و هزینه‌ اجرای این پروژه‌ها توسط این بخش به کمترین میزان خود رسیده است.
 انتهای ‌پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول