اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ‌استاندار کرمانشاه:

امام احیاکننده تفکر بسیجی صدر اسلام است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: تفکر بسیجی همواره از صدر اسلام تاکنون وجود داشته ولی این امام راحل بود که آن را زنده و احیا کرد.

امام احیاکننده تفکر بسیجی صدر اسلام است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، جلال منکرسی در نشست بصیرت سیاسی که با حضور اعضای بسیج پایگاه شهید حدادعادل استانداری در سالن شهدای دولت برگزار شد، اظهار کرد: بسیج برای نظام ما یک ظرفیت قدرتی محسوب می‌شود و دشمنان با مشاهده رشادت‌های بسیجیان در هشت سال جنگ تحمیلی، حساب کار خود را کردند.
وی دوراندیشی و تدبیر امام خمینی (ره) در تشکیل بسیج و ارتش 20 میلیونی را یادآور شد و ادامه داد: امروز به این نتیجه می‌رسیم که این اقدام امام برای کشورمان یک ضرورت اساسی بوده است.
منکرسی ادارات و کارخانه‌های فعال را نماد کارآمدی نظام اسلامی توصیف کرد و گفت: بسیجیانی که در این عرصه‌ها فعالیت دارند، کارشان بسیار مهم است زیرا در خط مقدم خدمات‌رسانی و تولید قرار دارند.
وی قدرت امروز بسیج را مرهون رهبری هوشمندانه و تدبیر امام راحل و رهبر معظم انقلاب توصیف کرد و‌ افزود: مادامی که بسیجی پشت سر ولایت فقیه و در صراط مستقیم گام بردارد، هرگز دچار لغزش نخواهد شد و برای کشور نیز مفید خواهد بود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه تاکید کرد: لازم است بسیجیان هر جا که وظایفی به آنها محول می‌شود با پشتکار و اراده مصمم از پس مسئولیت‌های محوله برآیند و هر‌گاه جنگی علیه کشورمان حادث شد، در صف دفاع از آب و خاک میهن قرار گیرند و وجهه ارزنده‌ای از بسیج در افکار عمومی ایجاد کنند. 
منکرسی به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه کشورمان اشاره و اظهار کرد: هنوز جنگ دشمن با ما ادامه دارد و این بار در قالب هجمه‌های فرهنگی با بهره‌گیری از مولفه‌هایی مانند مواد مخدر، مشروبات الکلی، فیلم‌های مستهجن و شبکه‌های ماهواره‌ای خود را نشان داده است و در مواردی حتی شاهد قاچاق سلاح و مهمات به درون کشور برای انجام جرایم خشن از سوی دشمنان هستیم.
وی با بیان اینکه نظام اسلامی ما دارای اولی‌الامر و ولی فقیه است که در صراط مستقیم گام بر می‌دارد و هرگز خودکامه نیست، هجمه دشمنان به مسئله ولایت فقیه را یادآور شد و تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند برای تضعیف کشور در خصوص ولایت مطلقه فقیه شبهه‌افکنی کنند.
وی هشدار داد: همه آحاد مردم به ویژه بسیجیان باید هوشیار باشند و با درایت و بصیرت از ولایت فقیه حمایت و پشتیبانی کنند.
منکرسی گفت: البته ممکن است در مواردی برخی از بسیجیان بی‌بصیرت دچار لغزش و انحراف شوند ولی برای جلوگیری از این امر، لازم است که بسیجیان با مطالعه تاریخ و تفکر در خصوص مسایل و اشراف به ماهیت و واقعیت رخدادها، پشت سر ولایت فقیه گام بردارند تا از هرگونه خطا و لغزش مصون باشند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول