اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

بسیج حلقه اتصال نسل امروز به دفاع ‌مقدس است

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل بسیج را حلقه اتصال نسل امروز به دوران طلایی دفاع مقدس عنوان کرد.

بسیج حلقه اتصال نسل امروز به دفاع ‌مقدس است
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده پنجشنبه‌ شب در یادواره سرداران و 100 شهید شهرستان آمل و ششمین یادواره شهدای سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه تقارن هفته بسیج و ماه محرم نمود روح عاشورایی در بسیج است، یادآور شد: نام بسیج مولود محرم است و بسیج و محرم مکمل یکدیگر هستند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران همواره از ابتدای شکل‌گیری آن در سال 42 و به بعد با محرم گره خورده است، افزود: در سال 88 نیز مه فتنه‌گران می‌خواستند انقلاب را به انحراف بکشانند بسیج با روح عاشورایی حلقه‌های حمایت و بیعت مجدد با رهبری را رقم زد.
اکبرزاده با اعلام اینکه بسیج حلقه اتصال نسل جدید و روزهای طلایی دفاع‌مقدس است، یادآور شد: یادواره‌‌های شهدا باید بیش از پیش در زنده نگه‌داشتن آن روزها موثر خواهند بود.
وی با تاکید بر اینکه فضایی که امروز در منطقه ایجاد شده به دلیل شکست‌های پی‌درپی استکبار از مردم رخ داده است، افزود: امروز شرایط مهیات است تا با بصیرت و دشمن‌شناسی انقلاب اسلامی ایران در سراسر جهان گسترده شود.
فرماندار آمل تصریح کرد: آنچه موجب قدرت درونی بسیج است برگرفته از فرهنگ عاشورایی است و این روحیه باید حفظ شود.
کشتی‌گیر آملی نیز که در مسابقات جهانی ترکیه حاضر به رویارویی با نماینده رژیم اشغال‌گر قدس نشده بود نیز در سخنانی با بیان اینکه حمایت‌های مسئولان سبب دلگرمی ما شده است، یادآور شد: کاری که انجام دادیم در برابر ایثاری که خانواده شهدا و جانبازان برای این ملت انجام داده‌اند قابل مقایسه نیست.
محسن حاجی‌پور با بیان اینکه آنچه سبب افتخار ما مردم ایران است از جان‌گذشتگی و فداکاری شهدای این کشور است، گفت: کاری که انجام دادیم وظیفه هر ورزشکار ایرانی بود و اگر بعد از این همین چنین قرعه‌هایی برای ما رقم بخورد همین عمل را تکرار خواهیم کرد.
نخستین یادواره 100 شهید ورزشکار شهرستان آمل با ضرب‌نوازی و مرشدی رضا سمندی مرشد 13 آملی حال و هوای دیگری داشت.
در این مراسم گروه دوچرخه‌سوار مازندرانی، پس از عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای شهرهای ساری، بابل، قائمشهر و آمل در حضور یافته بودند.
ششمین یادواره شهدای ورزشکار سپاه کربلای مازندران با تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار استان به پایان رسید.
انتهای ‌پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول