اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری تجمع 50 هزار نفری در استان تهران؛

اقتدار بسیج به رخ جهانیان کشیده می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) با اشاره به برگزاری تجمع 50 هزار نفری بسیجیان استان تهران گفت: امروز بار دیگر اقتدار بسیج به رخ جهانیان کشیده می‌شود.

اقتدار بسیج به رخ جهانیان کشیده می‌شود
علی نصیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به برگزاری تجمع 50 هزار نفری بسیجیان استان تهران گفت: 50 هزار بسیجی سلحشور استان تهران امروز در یک تجمع باشکوه در مقابل لانه جاسوسی آمریکا تجمع با شکوهی را برگزار و آمادگی خود را به رخ جهانیان می‌کشند.
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) افزود: در دورانی که استکبار جهانی برای رسیدن به مطامع شیطانی خود کمر به نابودی انقلاب اسلامی بسته بود و جنگی نابرابر و ناخواسته را بر ما تحمیل نمود امام راحل با دوراندیشی و باور به نیروی عظیم مردم جهت حفظ و حراست از انقلاب اسلامی فرمان تشکیل بسیج مردمی را صادر کرد و شجره طیبه ای را بنیان نهاد که امروز سبب آبروی نظام و ترس و دلهره همیشگی دشمنان اسلام شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه بسیج همواره در دوران بعد از انقلاب مایه افتخار نظام اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: اوج حرکت بسیج در دفاع از انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس شکل گرفت و اگر بسیج در دوران جنگ نبود چه بسا بسیاری از دستاوردهای انقلاب حفظ نمی‌شد و سرنوشت جنگ به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد. 
نصیری نقش بسیج در دوران کنونی را پر رنگ‌تر از گذشته دانست و افزود: امروز با گذشت دو دهه از جنگ تحمیلی نقش بسیج در کشور پر رنگتر شده زیرا توانسته خود را با زمان تطبیق دهد. 
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) بیان داشت: امروز اصلی ترین و فراگیرترین رویکرد بسیج در شرایط کنونی، رویکرد فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمنان است.
وی همچنین با تشریح اهداف دشمن در جنگ نرم گفت: در جنگ نرم، هدف استکبار مبارزه با ارزش‌ها، اسلام، انقلاب اسلامی، اعتقادها و باورهای مردم و همچنین ایجاد نفاق و بدبینی در بین آنان است و نخبگان و فرهیختگان بسیجی در مقابله با این هجوم افسار گسیخته وظایف سنگینی را برعهده دارند.
نصیری احساس تکلیف، فداکاری، از خود گذشتگی، اخلاص، ایمان و توکل را از ویژگی‌ها و عناصر موفقیت بسیج برشمرد و افزود: ‌امروز عرصه، عرصه جنگ نرم است و سپاه و بسیج نیز با تغییر ساختار پا در این عرصه نهاده و با اقدامات متناسب به مجاهدت در عرصه جنگ نرم می‌پردازد.
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) در تشریح برنامه‌های این سپاه در هفته دفاع مقدس به گردهمایی یاوران بسیج در نواحی، ادارات و ارگان‌ها، افتتاح سایت اطلاع رسانی سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران، افتتاح سالن‌های ورزشی در شهریار، رباط کریم و دماوند اشاره کرد وگفت: ارائه خدمات درمانی رایگان به بسیجیان و آحاد مردم، مشاوره تخصصی توسط بهداری سپاه، جمع آوری جهیزیه و کمک به ازدواج جوانان، اعزام تیم‌های بهداشتی به مناطق محروم، برگزاری کلاس‌های آموزش خود اشتغالی، پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی و برگزاری اردوهای زیست محیطی از دیگر برنامه‌های بسیج استان تهران است.
وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های ورزشی که در هفته برگزار می شود، افزود: به همت بسیج ورزشکاران همایش اخلاق و راهبردهای اسلامی که یک همایش یک روزه است در تمام شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود و همایش استانی آن نیز روز گذشته در دانشگاه شاهد برگزار شد.
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در پایان از برگزاری کلاس‌های اخلاق در نواحی این سپاه خبر داد و گفت: جلسات اخلاق در سطح کلیه نواحی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) با حضور بسیجیان و به همت واحد آموزش و تربیت برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول