اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش :

شهدای انقلاب و جنگ مشعلداران استقلال کشورند

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی مشعلداران استقلال کشورند.

شهدای انقلاب و جنگ مشعلداران استقلال کشورند
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز در زیارت از قبور مطهر شهدای بخش آبپخش در جمع مسئولان و شهروندان آبپخشی اظهار داشت: منطق شهید یعنی منطق کسی که برای جامعه خویش پیامی دارد و مقام شهدا به عنوان مقامی شامخ و ارزنده با فضیلت‌ترین مقام برای رسیدن به قرب الهی است.
وی تصریح کرد: شهدا علاوه بر مقام رفیع معنوی، برای همیشه تاریخ، مشعلداران پیروزی، آزادی و استقلال این کشورند و تمامی مسئولان و مردم باید برای تحقق اهداف والای ایشان تلاش و کوشش کنند.
بخشدار آبپخش عنوان داشت: امروز ایران اسلامی به برکت خون پاک این شهیدان و مجاهدت ایثارگران همچون نگینی درخشان در جهان می‌درخشند و نور معنویت حاصل از انقلاب اسلامی و آرمان‌های رفیع امام( ره) در جهان در حال انتشار است.
خرم‌روز با بیان اینکه اقتدار و عظمت امروز جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی از برکت خون شهیدان انقلاب و ایام جنگ تحمیلی است، تاکید کرد: امروز ما باید بیش از گذشته قدر و منزلت شهدا را بدانیم و تنها قدردانی از شهیدان کافی نیست.
وی ادامه داد: باید با جدیت تمام راه شهدا را پیدا کرده و در همان مسیر حرکت کنیم و به دنبال تحقق اهدافی باشیم که این عزیزان برای آن به شهادت رسیدند.
این مسئول با بیان اینکه باید همواره تلاش خود را برای گام‌برداشتن در مسیر شهدا آماده کنیم، اذعان داشت: نباید تصور کرد که دست یافتن به این مقام کار محالی است و جوانان ما باید پس از گذشت 30سال از انقلاب اسلامی بدانند که رسیدن به مقام والای شهیدان، امری دست یافتنی است که باید برای تحقق آن تلاش کرد.
بخشدار آبپخش جهاد در راه خدا را نقطه مشترک تمامی شهدا دانست و ابراز داشت: جهاد تنها در عرصه دفاع و جنگ نیست بلکه امروز در صحنه‌های مختلف در ارتباط با انقلاب اسلامی به مجاهدت و جانبازی بیشتری نسبت به ایام دفاع مقدس احتیاج داریم که درک این صحنه‌ها احتیاج به بصیرت و آگاهی لازم و کافی دارد.
خرم‌روز اضافه کرد: در گلزار شهدای گمنام فقط شهدا دفن نیستند بلکه ارزشهای دینی، انقلابی و اسلامی ما نیز در آنجاست که باید همیشه زنده کرد.
وی افزود: در دولت‌های خدمتگذار نهم و دهم خدمات ارزند‌ه‌ای به جامعه ایثارگران ایران اسلامی کرده و شاهد تلاش روزافزون دولت برای ساماندهی و بازسازی گلزار شهدای شهر آبپخش بوده‌ایم.
در پایان این مراسم مسئولان دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش با ادای احترام به مقام والای شهدا به غبارروبی گلزار مطهر شهدا پرداختند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول