اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بسیج صورت گرفت؛

بهره‌برداری از گلزار شهدای اسدآباد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته بسیج و در دومین روز از این هفته گلزار شهدای شهر اسدآباد با حضور مسئولان، خانواده‌های شهدا و بسیجیان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از گلزار شهدای اسدآباد
به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج و در دومین روز از این هفته گلزار شهدای شهر اسدآباد با حضور مسئولان، خانواده‌های شهدا و بسیجیان به بهره‌برداری رسید.
معاون فرماندار اسدآباد در آیین بهره‌برداری از این پروژه با اشاره به شعار دومین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج، جهاد سازندگی و خدمات‌رسانی اظهار داشت: پروژه گلزار شهدای شهر اسدآباد یک کار جهادی و بسیجی است که به همت شهرداری، شورای اسلامی شهر، بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر مسئولان ساماندهی شد.
حمزه عبدکوند از اتمام و ساماندهی گلزار شهدا شهر و روستاها در پایان سال جاری خبر داد و گفت: هم‌اکنون 29 مزار شهید در روستاهای اسدآباد ساماندهی نشده که تا پایان سال با ساماندهی این تعداد تمام گلزارهای شهدا شهر و روستاهای این شهرستان ساماندهی می‌شوند.
وی شهدا را عظمت و آبروی نظام و انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی افتخارات و موفقیت‌های خود را مدیون خون پاک شهداست و هرچه در زمینه ساماندهی گلزارهای شهدا کار شود برای پاسداشت خون آنان کم است.
فرمانده بسیج و سپاه ناحیه اسدآباد نیز شهدا را طلایه‌داران انقلاب اسلامی خواند و گفت: امروزه بسیجیان باید با ادامه دادن راه شهدا مایه مباهات و کسب افتخارات در زمینه‌های مختلف برای نظام باشند.
سرهنگ فیروز محمودی با بیان اینکه  امروز بسیجی با دلسوزی خود برای کشور و آبادانی آن تلاش می‌کند، تصریح کرد: بسیجی مؤمن و متعهد برای حفظ استقلال ملی با جهاد خود سازندگی را در سرلوحه کارهای خود قرار می‌دهد و ساماندهی این گلزار شهدا هم یک کار جهادی است که به همت مسئولان به سرانجام رسید.
رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد نیز با تبریک هفته بسیج گفت: شروع کار ساماندهی گلزار شهدای شهر اسدآباد از سال 85 شروع شد که به همت مسئولان اختصاص اعتبارات به بهره‌برداری رسید.
محمدتقی ایمانی توکل با بیان اینکه مبلغ 663 میلیون و 900 هزار تومان برای ساماندهی گلزار شهدای شهر هزینه شده است، افزود: از این میزان مبلغ بیش از 578 میلیون و 900 هزار تومان اعتبار استانی و داخلی شهرداری و 85 میلیون تومان از اعتبارات بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده است.
وی اضافه کرد: برای تک مزارهای گلزار شهدای شهر اسدآباد به تعداد 10 مزار 30 میلیون تومان، 5 میلیون تومان برای ساخت سرویس بهداشتی و 144 میلیون تومان نیز به منظور خرید دو برج نوری از اعتبارات شهرداری با مجوز شورای اسلامی شهر هزینه شده است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول