اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی‌ و حرفه‌ای آذربایجان غربی تاکید کرد:

آموزش‌های فنی توان تخصصی جوانان را ارتقا می‌دهد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی‌و‌حرفه‌‌ای آذربایجان غربی گفت: ارائه آموزش‌های فنی با هدف ارتقای توان تخصصی جوانان، به آنان در پیدا کردن شغل مناسب تا اندازه زیادی کمک می‌کند.

آموزش‌های فنی توان تخصصی جوانان را ارتقا می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حمید‌رضا خان‌پور شامگاه پنج‌شنبه در آیین افتتاح مرکز ارتقای مهارت شهرک صنعتی ارومیه اظهار داشت: ارائه آموزش‌های فنی با هدف ارتقای توان تخصصی جوانان، به آنان در پیدا کردن شغل مناسب تا اندازه زیادی کمک می‌کند، پس باید در این راستا با همت مسئولان گام‌های موثری برداشته شود.
وی تصریح کرد: در مرکز ارتقای مهارت کارگران و نیروی کار شهرک صنعتی ارومیه کارگاه‌های برق، ساختمان صنعتی، پی‌ال‌سی، فن‌آوری اطلاعات، ابزار دقیق، نقشه‌کشی، نقشه‌برداری، کارآفرینی، حفاظت بهداشت و ایمنی کارگاه راه‌اندازی شده است تا در این زمینه‌ها اطلاعات لازم و کافی به افراد ارائه شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: این مرکز در زمینی به مساحت 3 هزار مترمربع و زیربنای یک هزار و 750 مترمربع با 10 میلیارد ریال اعتبار عمرانی و تجهیزاتی از محل مصوبات دور دوم هیئت دولت راه‌اندازی شد.
وی یادآوری کرد: در این مرکز ظرفیت کافی برای زیرپوشش قرار دادن حدود یک هزار و 200 نفر از کارگران شهرک صنعتی فراهم شد تا آموزش‌های وسیع در حوزه‌های مطرح شده به آنها ارائه شود به دنبال آن با آگاهی کافی در محل کار خود به فعالیت ادامه دهند.
مدیرکل فنی‌و‌حرفه‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: نهایت تلاش مسئولان در این زمینه استوار است که در رشته‌های موردنیاز جامعه آموزش‌های لازم و کافی به جوانان ارائه شود تا هم امکان اشتغال برای جوانان و هم زمینه برای رفع شدن نیازهای جامعه برطرف شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول