اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ایمانی:

دولت از طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد الگو بگیرد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: دولت باید در بحث اشتغال و خودکفایی از طرح‌های کمیته امداد حضرت امام (ره) الگو بگیرد.

دولت از طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد الگو بگیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی در دیدار با محمد امید معاون اشتغال و خودکفائی کمیته امداد امام خمینی (ره) با وی اظهار داشت: دغدغه اصلی جامعه امروز مسئله اشتغال جوانان است که این امر مستلزم سرمایه‌گذاری و نظارت مستقیم است.
نماینده ولی فقیه در استان فارس با اظهار خرسندی از فعالیت‌ها و عملکرد مثمرثمر کمیته امداد به ‌عنوان اصلی‌ترین بازوی حمایتی نظام بیان داشت: دیدگاه نخست مقام معظم رهبری در راستای نمادهای اجرایی سال جهاد اقتصادی مسئله مهم اشتغال بوده که این امر دغدغه جامعه شده است.
وی افزود: کمیته امداد در بخش اشتغال و خودکفایی مددجویان بسیار موفق عمل کرده و در این نهاد شعار‌محوری جایگاهی ندارد تا جایی که توأم با حفظ کرامت، هویت بخشی و ایجاد اعتماد به ‌نفس برای مددجویان اولویت نخست خدمات‌رسانی را در ایجاد اشتغال و خودکفائی مددجویان می‌داند.
در این دیدار محمد امید معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد خمینی (ره) با ارائه گزارشی از عملکرد کمیته امداد در مورد ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان بیان داشت: در برنامه کشوری ایجاد فرصت‌های شغلی 20 هزار شغل در کمیته امداد در نظر گرفته شده است که از این رقم حدود 7 هزار شغل در استان فارس عملیاتی شده و طوری برنامه‌ریزی می‌شود که این فرآیند به صورت مقطعی نباشد و به صورت دائم و کارشناسی شده اقدام شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول