اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بهره‌برداری از طرحهای برکت صورت می‌گیرد؛

اشتغالزایی برای 400 نفر بیجاری

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: با سرمایه‌گذاری پنج میلیارد تومانی دو طرح برکت در شهرستان بیجار، برای 400 نفر شغل ثابت ایجاد می‌شود.

اشتغالزایی برای 400 نفر بیجاری
سیروس شاه‌غیبی ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی کارخانه کنستانتره سنگ آهن بیجار  و در دیدار اصناف و بازاریان این شهرستان، با اشاره به طرح بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با سرمایه‌گذاری 5 میلیارد تومانی و اشتغالزایی 400 نفری در بیجار، اظهار داشت: وجود معادن غنی سنگ آهن و بهره‌برداری و سرمایه‌گذاری‌های مستقیم در این شهرستان، مهاجرت در استان را معکوس خواهد کرد و با سرازیر شدن درآمدهای این طرح‌های صنعتی و معدنی سطح رفاه مردم در استان ارتقا می‌یابد.
وی گفت: از 16 طرح بنیاد برکت در استان کردستان دو طرح سهم شهرستان بیجار است که با سرمایه‌گذاری شرکت‌های شستا و بنیاد برکت در کردستان اجرایی می‌شود.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به رشد 700 درصدی تمایل سرمایه‌گذاری در استان بعد از سفر پربرکت مقام معظم رهبری به کردستان، افزود: بعد از سفر سراسر خیر و برکت مقام معظم رهبری به کردستان تمایل برای سرمایه گذاری  بسیار زیاد شده که با این سرمایه گذاری‌ها چهره استان در آینده‌ای نزدیک دگرگون خواهد شد.
به گفته وی بعد از ادغام دو وزارت کلیدی بازرگانی و صنایع و معادن و اتصال تولید به تجارت در استان کردستان و وجود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوب موجود در استان و نیز وجود مرز رسمی باشماق، استان به یک استان مهم و استراتژیک تبدیل شده است.
 روسای مجامع و اتحادیه‌های صنفی و فعالان اقتصادی این شهرستان به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و در پایان فرماندار شهرستان بیجار از رئیس و کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در خصوص پیگیری ویژه موارد مربوط به شهرستان بیجار تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/خ30 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول