اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناحیه مقاومت بسیج سپاه خمین:

بسیجیان دست تجاوزگران را قطع خواهند کرد

خبرگزاری فارس: ناحیه مقاومت بسیج سپاه خمین در بیانیه‌ای اعلام کرد: بسیجیان دست هر تجاوزگری به خصوص استکبار جهانی را در تجاوز به اسلام، انقلاب و میهن قطع خواهند کرد.

بسیجیان دست تجاوزگران را قطع خواهند کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ناحیه مقاومت بسیج سپاه خمین در بیانیه‌ای که امروز نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده آورده است: بار دیگر 5 آذر فرا رسید، روزی که سرآغاز تشکیل نیروی عظیم و مقدسی به نام بسیج به فرمان ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در سال 1358 است.
در این بیانیه آمده است: در این روز نهادی شکل گرفت که در طول سال‌های پر از حماسه انقلاب همواره در صحنه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به عنوان یک نیروی مدافع ارزش‌ها درخشید و نامی نیکو و حماسی از خود بر جای نهاده، تا جایی که هفته‌ای را در تقویم کشور به نام خود اختصاص داده است.
این بیانیه می‌افزاید: همه ساله هفته بسیج در کشور عزیزمان ایران گرامی داشته می‌شود تا از خدمات و فداکاری‌های بسیجیان در طول 33 سال پر از حماسه انقلاب اسلامی خصوصا در مقطع هشت ساله دفاع مقدس، قدردانی شود و از زحمات آنان تقدیر به عمل آید.
در ادامه این بیانیه آمده است: اما امسال در حالی به استقبال هفته بسیج می‌رویم که با شکل‌گیری بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان منطقه، شکل‌گیری جریان 99 درصدی ضد سرمایه‌داری با قصد تسخیر وال‌استریت و اعتراضات مردمی بر ضد حکومت‌های سرمایه‌داری در غرب را شاهد هستیم و این حاصل همان صدور انقلابی است که حضرت امام خمینی(ره) در ابتدای انقلاب بر آن اذعان کرده و فرمودند که ما انقلابمان را به جهان صادر کردیم و بحمدالله آن پیش‌بینی امام(ره) که فرمودند اسلام سنگرهای کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد در حال تحقق است.
این بیانیه می‌افزاید: آری انقلاب ما با رهبری مدبرانه حضرت امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(مدظله) و پشتوانه بسیج و مردم امروز در حال تسخیر قلب جهان استکبار است و این مقدمه‌ای بر برپایی حکومت مستضعفین عالم به رهبری پیشوا و ولی امرمان آقا امام عصر(عج) باشد.
سپاه خمین در بیانیه خود آورده است: آنچه ما امروز از بیداری اسلامی و جهانی شاهد هستیم حاصل تلاش و فداکاری عزیزان و شهدایی است که با خون خود نهال اسلام را آبیاری کردند و پیام آزادی و استقلال را برای جهانیان به ارمغان آوردند، که بخش عظیمی از این شهدا و ایثارگران بسیجی بوده‌اند.
در این بیانیه تاکید شده است: ما بسیجیان، پاسداران و کارکنان ناحیه خمین نیز ضمن حمایت از مردم به پا خواسته در سراسر جهان که به دنبال احقاق حقوق از دست رفته خود است، هفته مبارک بسیج را تبریک گفته و از خدمات و حماسه‌سازی بسیجیان سلحشور در طول سال‌های پرفراز و نشیب انقلاب قدردانی می‌کنیم و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) با ولی زمان خود تجدید بیعت کرده که تا آخرین نفس از انقلاب و اهداف آن دفاع کنیم و دست هر تجاوزگری به خصوص استکبار جهانی را در تجاوز به اسلام، انقلاب و میهن قطع خواهیم کرد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول