اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج انجام شد؛

تجدید بیعت بسیجیان جهرمی با آرمان‌های شهدا

خبرگزاری فارس: همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج، بسیجیان شهرستان جهرم با عطرافشانی و غبارروبی قبور شهدای دفاع مقدس با آرما‌ن‌های این به حق پیوستگان بیعت دوباره‌ای بستند.

تجدید بیعت بسیجیان جهرمی با آرمان‌های شهدا
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، به مناسبت هفته بسیج و در چهارمین روز از این هفته که به ‌نام بسیج، ایثار و شهادت نامگذاری شده است بسیجیان جهرمی بعد از ظهر امروز با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با آرمان‌های این به حق پیوستگان بیعت دوباره بستند.
فرمانده سپاه ناحیه جهرم در حاشیه این برنامه معنوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: بسیجیان دلاورترین، شایسته‌ترین و خالص‌ترین انسان‌ها بوده و این افراد پاسدار انقلاب و  نگهدار خون شهدا هستند.
محمدصادق شادمند افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران الگوی جهان اسلام و پشتیبان ستمدیدگان و محرومان بوده و این امر حاصل مجاهدت‌ها و رشادت‌های شهیدان گرانقدر و جانبازان والامقام و خانواده معظم آنها است.
وی با بیان اینکه بصیرت لازمه جهاد در مقابل دنیاپرستان و صاحبان زور است گفت: حرکت در مسیر ولایت رمز ماندگاری در برابر دشمنان بوده و تلاش استکبار در مقابله با نظام اسلامی بی‌ثمر است.
این مسئول ابراز داشت: ما به پیروی از شهدا، پرچم اسلام و انقلاب عزیز را پشت سر رهبر فرزانه انقلاب در تمام دنیا به اهتزاز در می‌آوریم و با غیرت دینی در مقابل انحرافات ایستادگی می‌کنیم.
فرمانده سپاه ناحیه جهرم خاطرنشان کرد: ما بسیجیان در کنار شهدای هشت سال دفاع مقدس هم‌قسم می‌شویم که بر سر عهد و پیمان خود در راه حفظ اسلام عزیز و حفظ محور اصلی آن یعنی ولایت فقیه باقی بمانیم.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول