اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشگاه آزاد قم:

بسیج از اسلام ناب در مقابل انحرافات دفاع می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشگاه آزاد قم گفت: بسیج به وجود آمد تا از مظلوم در مقابل ظالم و از اسلام ناب در مقابل انحرافات دفاع کند.

بسیج از اسلام ناب در مقابل انحرافات دفاع می‌کند
بهزاد معبودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تبریک فرارسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج یک حرکت مردمی و خداپسندانه است که همیشه برای مردم کار کرده و دغدغه آن حمایت از ضعیف در مقابل ستمگر بوده است.
وی خاطرنشان کرد: بسیج به وجود آمد تا از مظلوم در مقابل ظالم و از اسلام ناب در مقابل انحرافات دفاع کند.
مسئول بسیج دانشگاه آزاد قم ادامه داد: در هشت سال جنگ تحمیلی هم بسیج با حضور به موقع در کنار ارتش و سپاه نقش مهمی در تحولات جنگ ایفا کرد.
وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی از نخستین روزهای پیروزی همواره مورد هجوم دشمنان بوده و نهادی که در تمام این عرصه‌ها در قبال این هجوم قد علم کرده، بسیج است.
معبودی تاکید کرد: امروز هم که آمریکا از هیچ توطئه‌ای در قبال ایران ترسی ندارد، ما بسیجیان همانگونه که امام حسین(ع) تا آخرین قطره خونش در مقابل ظلم ایستاد، در مقابل تمام مستکبران خواهیم ایستاد.
وی گفت: بسیج آرمان‌های بزرگی از جمله برقراری عدالت در کشور و جهان را در پیش رو دارد که با اتکا به خدا و پیروی از مقام معظم رهبری به آنها خواهد رسید.
مسئول بسیج دانشگاه آزاد قم خاطرنشان کرد: مهم‌ترین وظیفه بسیج که می‌توان گفت فلسفه تشکیل آن نیز بوده، استکبارستیزی و دفاع از حقوق مظلوم در مقابل ظالم در سراسر جهان است.
وی اظهار کرد: امروز بسیج به نمادی از ایستادگی تبدیل شده و مانند چکشی در وقایع و عرصه‌های گوناگون بر سر آمریکا فرود می‌آید.
معبودی در پایان با اشاره به اینکه مهم‌ترین ماموریت بسیج از آغاز تاسیس دفاع از مظلوم بوده که تا امروز نیز روی زمین نمانده است، افزود: با این نگاه تمام مردم ما بسیجی هستند، چراکه دغدغه دفاع از مظلوم را در تمام دنیا تا روزی که هیچ ظالمی نماند، دارند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول