اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین معاون سیاسی بسیج:

روحیه بسیجی در دیگر ملل جهان متجلی شده است

خبرگزاری فارس: جانشین معاون سیاسی نیروی مقاومت بسیج گفت: امروز روحیه بسیجی در مصر، بحرین و دیگر ملل جهان متجلی شده است.

روحیه بسیجی در دیگر ملل جهان متجلی شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محمود معلمی پیش از ظهر امروز در همایش بصیرت و روشنگری که با حضور بخشدار رودهن، دیگر مسئولان محلی و جمع کثیری از بسیجیان در سالن آمفی‏تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی رودهن برگزار شد، با اشاره به تحولات اخیر منطقه اظهار داشت: مردم بحرین در ماه‏های اخیر شاهد شهادت بهترین فرزندان خود بودند.
جانشین معاون سیاسی نیروی مقاومت بسیج تصریح کرد: آخرین جنایت ارتش سعودی عربستان در خاک بحرین به زیر گرفتن نوجوانی بحرینی و شهادت وی بود؛ ولی این ملت غیور همچنان استقامت می‏کنند.
وی با تاکید بر لزوم نهادینه شدن روحیه بسیجی در کشور اظهار داشت: باید روحیه بسیج در کشور نهادینه شود چرا که در غیر این صورت با شعار کاری از پیش نخواهیم برد.
جانشین معاون سیاسی نیروی مقاومت بسیج از صدور روحیه بسیجی به دیگر نقاط جهان خبر داد و افزود: امروز روحیه بسیجی در مصر، بحرین و دیگر ملل جهان متجلی شده است.
معلمی روحیه بسیجی را سبب شکست صهیونیسم خواند و گفت: پیش از این، اعراب در چهار جنگ سخت و با وجود تجهیز به تسلیحات مدرن، یارای مقابله در برابر رژیم اشغالگر قدس را نداشتند.
وی تصریح کرد: اما با ورود روحیه بسیجی به لبنان در قالب "حزب‏الله"، بدون برخورداری از تسلیحاتی سنگین چنان شکستی به رژیم صهیونیستی تحمیل شد که چهارمین ارتش جهان در حالتی مضمحل، زمین‏گیر شد.
معلمی با اشاره به حماسه‏سازی‏های بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با روحیه‏ای بسیجی در قبال 40 کشور استکباری جهان ایستاد.
وی ادامه داد: تعدادی نماینده با بی‏شرمی، به دنبال تصویب قانونی بودند که نمایندگان و وزیران به طور مادام‏العمر حقوق دریافت کنند.
وی افزود: با چه جراتی این طرح را مطرح کردید، آیا از ملت ایران خجالت نکشیدید؛ دین ما و روحیه بسیجی اجازه انتخاب مجدد چنین نماینده‏ای را نمی‏دهد و از این رو، باید با روحیه‏ای بسیجی نماینده را انتخاب کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول