اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم:

بسیج ملت‌های مسلمان کاخ‌های استبداد را فرو ریخت

خبرگزاری فارس: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: تفکر توام با ایمان، عشق، دفاع از حق و استکبار‌ستیزی در اراده‌های ملت‌های منطقه همان تفکر بسیجی است که موجب پیروزی آنها شد.

بسیج ملت‌های مسلمان کاخ‌های استبداد را فرو ریخت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، محمد کاظم پورامینی اظهار داشت: ولایت مداری، بصیرت و تکیه بر ارزش‌های اسلامی از رموز موفقیت بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس بود، رمزی که می‌تواند انقلاب ملت‌های منطقه را به نفع اسلام و به نفع ملت‌های مسلمان هدایت کرده و از مصادره آن توسط دشمنان جلوگیری شود.
وی ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس ملت بصیر، عاشق، دلداده، ساده زیست، انقلابی، با ایمان و ولایت مدار به فرمان پیر جماران ارتش 20میلیونی را تشکیل دادند و با ایمان‌های راسخ تجهیزات و سلاح‌های آهنی دشمنان را به عقب راندند و دنیا را شگفت زده کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم اضافه کرد: بعد از دوران دفاع مقدس بسیجیان با همان ویژگی توانستند در عرصه سازندگی و آبادانی ایران اسلامی گام برداشته و خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی باشند و با پیروی و اجرای منویات مقام معظم رهبری و بیداری و بصیرت و همراه کردن شور و شعور، از هرگونه تجاوز و تعدی به این آب و خاک جلوگیری کنند.
پورامینی تاکید کرد: به فرمایش امام راحل تا وقتی بسیجیان هستند نمی‌توان انقلاب را مخدوش کرد، بسیج عامل امنیت است و همین تفکر امروز به کشورهای اسلامی انتقال یافته و روحیه انقلابی را شکل داده و موجب پیروزی ملت‌های مسلمان بر حکومت‌های استبدادی شده و این مسئله دشمنان اسلام را به شدت نگران ساخته است.
وی افزود: بسیج برگرفته از نیروهای مردمی، مخلص و با ایمان است که جهاد در راه خدا و اطاعت از ولایت و دفاع از ارزش‌ها از مبانی آن است و چنین بسیجی خواب دشمنان را آشفته می‌سازد و کشور را از لوث وجود هرگونه انحراف و بیگانه‌ای پاک می‌کند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول