اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام ‌فلسفی:

بسیجیان مایه مباهات و دلگرمی دلسوزان انقلاب اسلامی و ملل اسلام هستند

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام ‌فلسفی گفت: جوانان بسیجی مایه مباهات و دلگرمی دلسوزان انقلاب اسلامی و ملل اسلام و پاسدارحرمت خون شهیدان هستند.

بسیجیان مایه مباهات و دلگرمی دلسوزان انقلاب اسلامی و ملل اسلام هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ‌به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز گفتمان نقش بسیج در امنیت جامعه در این شهر برگزار شد.
امام جمعه حسینیه سقز و استاد گفتمان‌های دینی این شهرستان صبح امروز در این گفتمان دینی ضمن تبریک و گرامیداشت هفته مقدس بسیج و تسلیت ایام ماه محرم‌الحرام از جوانان به عنوان با وفاترین وارزشمندترین اقشار جامعه در منظر اسلام یاد کرد و گفت: جوانان محرم‌ترین افراد در امینت و اقتدار نظام اسلامی هستند.
حجت‌الاسلام محمد فلسفی بسیج را سمبل دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی و یادگار امام راحل، بازوی ولایت، محب ارزش‌های اسلامی، حامی و پشتیبان دستاوردهای دفاع مقدس و نگهبان کیان، ناموس، امنیت و اقتدار ملی ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: همه جوانان بسیجی مایه مباهات و دلگرمی دلسوزان انقلاب اسلامی و ملل اسلام و پاسدارحرمت خون شهیدان هستند.
وی افزود: تفکر بسیجی یعنی تمام ایده‌ها و نظرات خوب و ارزشی و هرکجا ما تسریع در روند خدمات‌دهی و خدمتگزاری و آبادانی و توسعه و تولید می‌بینیم یعنی تفکر بسیجی در آنجا نمایان است.
وی تصریح کرد: در حوزه نرم‌افزاری نیز هم‌اکنون جوانان رزمنده بسیجی وارد عرصه شده‌اند و در  این میدان نیز تا به حال خوب درخشیده‌اند اما ما دشمنانی داریم که نیاز است در همه زمینه‌ها آمادگی داشته باشیم تا بتواینم در برابر دشمنان اسلام مقاومت کنیم.
این استاد گفتمان‌های دینی بیان داشت: تفکر عدالت‌خواهی و استکبارستیزی باید در حد اعلا محفوظ و حضور جوانان در همه میدان‌ها باید بیشتر و آگاهانه و عالمانه‌تر از گذشته باشد.
حجت‌الاسلام فلسفی یادآور شد: پیروی از منویات رهبری در تمامی زمینه‌ها یکی از وظایف بسیجیان است و ملت ایران همه بسیجی‌اند و همه عاشق اسلام  هستند.
در این گفتمان 45 نفر از نیروهای نظامی شهرستان سقز حضور داشتند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول