اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری استان مرکزی:

حوزه هنری به دنبال ترویج اخلاق‌مداری در جامعه است

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان مرکزی گفت: حوزه هنری به دنبال پرداختن به موضوعاتی است که در پنهان خودشان منجر به ارتقا و ترویج اخلاق‌مداری و معناگرایی در جامعه می‌شوند.

حوزه هنری به دنبال ترویج اخلاق‌مداری در جامعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سینا دلشادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع زمان یکی از موضوعاتی است که در پنهان خود معناگرایی را به دنبال دارد به همین دلیل است که حوزه هنری امسال برای سومین بار جشنواره زمان را برگزار می‌کند.
وی تصریح کرد: موضوع زمان با همه پیچیدگی‌ها، ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد که می‌توان از این ظرفیت‌ها نهایت بهره را برد.
رئیس حوزه هنری استان مرکزی با اشاره به برگزاری سومین جشنواره ملی عکس زمان خاطرنشان کرد: نگاه حوزه هنری به موضوع عکس نگاه راهبردی و استراتژیک است، زیرا بر این باور است که بسیاری از سیاه‌نمایی‌ها را می‌توان با یک تصویر از بین برد و واقعیت‌ها را به تصویر کشید.
دلشادی گفت: امروز بسیاری از گره‌ها و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد را می‌توان با یک عکس برطرف ساخت و ما برای اینکه حقانیت خود را در دنیا به اثبات برسانیم، نیاز داریم که به زبان تصویر مسلح باشیم.
وی با اشاره به توانمندی‌های عکاسان حوزه هنری استان مرکزی ادامه داد: هیچ جشنواره‌ای در کشور برگزار نمی‌شود که در آن نامی از عکاسان حوزه هنری استان مرکزی در آن ندرخشد و هنرمندان حوزه هنری در آن کسب موفقیت نداشته باشند که این نشان دهنده توان و ظرفیت بالای هنرمندان حوزه هنری استان مرکزی است.
رئیس حوزه هنری استان مرکزی بیان داشت: هنرمندان عکاس این استان در جشنواره عکس رضوی با هفت عکاس و 9 عکس درخشش خوبی داشتند که این تعجب همگان را برانگیخته بود.
دلشادی با بیان اینکه جشنواره عکس زمان، امسال قرار بود به صورت بین‌المللی برگزار شود، اضافه کرد: برخی از مشکلات مانع از بین‌المللی برگزار شدن این جشنواره شد، اما تلاش داریم از سال آینده این جشنواره را به صورت بین‌المللی برگزار کنیم.
وی با تاکید بر اهمیت نقش زمان بیان داشت: بیداری و  عبرت گرفتن از زندگی گذشتگان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای جشنواره زمان است، ما به دنبال به صدا درآوردن زنگ بیداری هستیم، چرا که پرداختن به مقوله زمان پرداختن به بیداری در جامعه است.
به گفته وی جشنواره زمان (گران‌تر از طلا) از پنجم تا هشتم آذر ماه در اراک برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول