اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صندوق بازنشستگی استان اردبیل:

توجه به کرامت بازنشستگان اولویت اساسی دولت است

خبرگزاری فارس: مدیر صندوق بازنشستگی استان اردبیل توجه به کرامت، عزت و منزلت اجتماعی بازنشستگان را اولویت اساسی دولت اعلام کرد.

توجه به کرامت بازنشستگان اولویت اساسی دولت است
علی اشجعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: قبل از دولت نهم یکی از عمده‌ترین مشکل صندوق پایین بودن حقوق بازنشستگان نسبت به سطح هزینه‌ها بود که در دولت نهم و دهم به منظور ترمیم و جبران عقب‌ماندگی‌های اقتصادی اقدامات گسترده‌ای انجام شد.
این مسئول تصریح کرد: با حمایت دولت پس از گذشت 10 سال پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان که قبل از سال 79 تصویب شده بود موجب بازنگری قرار گرفت که این اقدام رضایت‌مندی این پیشکسوتان را به همراه داشت.
اشجعی بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های انجام شده نشانگر این است که خواسته‌ها و نیازهای اقتصادی و فرهنگی بازنشستگان به برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌های صندوق از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است چرا که بر این باوریم که ارج نهادن به بازنشستگان و استفاده از تجربیات آنان می‌تواند اثر تربیتی مثبت و سازنده‌ای در جامعه داشته و مهم‌تر از همه آنکه می‌تواند نقش بسیار مهمی را در اجرای اهداف کلان و راهبردهای تعیین شده کشوری بازی کند.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: بازنشستگان با پایان 30 سال خدمت از گردونه فعالیت‌های اجتماعی خارج نمی‌شوند بلکه مرحله دیگری از تلاش و سازندگی و مشارکت اجتماعی در آنان به وجود می‌آید.
این مسئول عنوان کرد: صندوق بازنشستگی کشور بر اساس ساختار نظام تامین اجتماعی و با برنامه‌های راهبردی و عملیاتی در راستای بهبود و ارتقای امور بازنشستگان تلاش می‌کند به طوری که در چند سال اخیر با خدمات ارائه شده رضایت‌مندی آنان فراهم شده است.
مدیر صندوق بازنشستگی استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس توجه به وضعیت معیشتی بازنشستگان، اهتمام در افزایش  حقوق آنان، برگزاری تورهای سیاحتی و زیارتی، پرداخت وام ودیعه مسکن به بازنشستگان مستاجر، ارایه 26 نوع خدمت غیر‌‌حضوری از طریق اینترنت، پرداخت غرامت بیمه عمر و حوادث، صدور کارت منزلت و تعامل با کانون‌‌های بازنشستگی به منظور ایجاد بستری مناسب برای مشارکت بازنشستگان در امور مربوطه را از جمله اقدامات انجام شده در راستای تکریم بازنشستگان اعلام کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول