اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه اصفهان:

تحریم‌ها تولید را درگیر نکرده است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: تحریم‌ها نه تنها تولید را درگیر نکرده بلکه در این مدت شرکت فولادمبارکه با افزایش تولید همراه بوده است.

تحریم‌ها تولید را درگیر نکرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد اظهار داشت: آیات ولایت و مباهله از جمله آیاتی است که در ماه ذی‌الحجه بر پیامبر اکرم (ص) نازل شده که دلالت بر جایگاه و مقام اهل بیت و ائمه اطهار است.
وی ادامه داد: سادات که نشان از پیامبر اکرم (ص)، امیرمومنان و ائمه و اهل بیت دارند جایگاهی رفیع داشته که وظیفه‌ای سخت بر عهده آنها است.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان با اشاره به منشأ سیادت سادات افزود: اگرچه در جامعه مرسوم است که سادات را یا حسنی و یا حسینی می‌نامند اما سادات هم حسنی هستند و هم حسینی چراکه همه به امام باقر(ع) منسوب هستند که ایشان هم نوه دختری امام حسن (ع) و نوه پسری امام حسین (ع) هستند.
وی از سادات خواست تا در رعایت فضائل از هم پیشی گرفته و بیان داشت: اتصال سادات به ائمه و به ویژه پیامبر اکرم (ص) باعث می‌شود تا سادات در تمام مراحل و لحظات عمر خویش از 14 معصوم پیروی کنند و در رعایت عدالت و انصاف از هم پیشی بگیرند.
طباطبایی‌نژاد در ادامه تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) بزرگ بزرگان است و سید الخلق و سادات که به ایشان متصل هستند باید به دلیل همین بزرگواری، از خود در برابر دیگران کرنش و بزرگی نشان دهند و مردم هم در مقابل باید به آنها احترام گذارند.
وی با اشاره به تحریم‌هایی که از سوی دشمنان ایران اسلامی بر این کشور تحمیل شده است، اضافه کرد: تحریم‌ها نه تنها تولید را درگیر نکرده بلکه در این مدت شرکت فولاد مبارکه با افزایش تولید همراه بوده است.
امام جمعه اصفهان با بیان اینکه بارها از سوی استعمارگران شرق و غرب ما تحریم شده‌ایم، گفت: این تحریم‌ها نه تنها کارساز نبوده بلکه روحیه خودباوری را در مردم سخت‌کوش ایران بارور ساخته و ما روز به روز در تمامی عرصه‌ها چون نظامی، علمی و پزشکی پیشرفت کرده و سرآمد کشورهای منطقه و جهان شده‌ایم و بارها سیاست‌مداران این نکته را اعتراف و این نتیجه جز با سخت‌کوشی همه مردم ایران انجام نمی‌شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول