اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه تشریح کرد:

تاکتیک جریان فتنه و اصلاحات برای پیروزی در انتخابات

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: جریان فتنه و جریان اصلاحات دو تاکتیک تلاش و فریب برای پیروزی در انتخابات را مورد توجه قرار داده‌اند.

تاکتیک جریان فتنه و اصلاحات برای پیروزی در انتخابات
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک،‌ حمید رضا مقدم‌فر شب گذشته در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه اراک اظهار داشت: تلاش‌های این شهید والامقام موجب بومی شدن صنعت موشک در ایران شد و ایران عزیز به واسطه تلاش‌های شهید تهرانی به قدرتی بی‌نظیر در ساخت موشک دست پیدا کرد.
وی تصریح کرد: شهید تهرانی‌مقدم از دانشمندانی بود که آمریکا برای ترور وی سرمایه‌گذاری کرده و صدام در زمان جنگ تحمیلی برای سرش جایزه تعیین کرده بود.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با بیان اینکه وقوع انفجار در مناطقی مانند ملارد در هر نقطه از دنیا احتمال دارد، خاطر نشان ساخت: وقوع چنین انفجارهایی در محیط‌های نظامی دنیا بسیار طبیعی و قابل پیش‌بینی است، اما نمی‌توان گفت حادثه‌ای که در ملارد اتفاق افتاده بر اثر بی‌احتیاطی بوده است.
 
* اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی ضربه فکری و روانی به مردم وارد کرد
مقدم‌فر در پاسخ به سئوالی مبنی بر نحوه برخورد با عاملان اختلاس سه هزار میلیارد تومانی گفت: اختلاس سه هزار میلیارد تومانی کشور را دچار بحران نکرد، این اختلاس یک ضربه فکری و روانی بسیار بدی هم به مردم و هم به مسئولان کشور وارد کرد و نباید آن را بحران اقتصادی دانست.
مشاور عالی خبرگزاری فارس با بیان اینکه در وقوع این اختلاس هم قصور و هم تقصیر وجود داشت، بیان داشت: شنیده‌ها حاکی از آن است که در جریان بررسی این پرونده برای دو نفر از عاملان اصلی اختلاس حکم اعدام و برای دو نفر دیگر حبس ابد در نظر گرفته شده است.
وی با تاکید بر اینکه دامن دولت از چنین اختلاسی پاک و مبرا است، بیان کرد: عده‌ای در داخل و خارج به دنبال این هستند که این اختلاس را به دولت نسبت دهند این در حالی است که دامن دولت از چنین اتهامی پاک است و دولت هیچ دخالتی در این اختلاس نداشته است.
 
* اخبار وال‌استریت از رسانه‌های آمریکایی است و بزرگنمایی نمی‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر غلو در انعکاس اخبار مربوط به جریان وال‌استریت گفت: اخباری که در رسانه ملی در رابطه با جریان وال‌استریت منتشر می‌‌شود اخباری است که از خود رسانه‌های آمریکا منتشر می‌‌شود و کاملا بر اساس واقعیت است و نه اینکه در آن بزرگنمایی صورت نمی‌گیرد بلکه با واقعیت‌های موجود به شکل کمرنگ در صدا و سیمای ما به آن پرداخته شده است.
مقدم‌فر با تاکید بر اینکه جریان وال‌استریت آمریکا را دچار بیچارگی کرده است، تصریح کرد: ایران هیچگونه دسترسی به اخبار جریان وال‌استریت و واقعیت‌های آمریکا ندارد زیرا آنها اجازه نمی‌دهند خبرنگاری از ایران آزادانه در آمریکا رفت و آمد کرده و در هر زمینه‌ای خبر تهیه کند.
وی با اشاره به تلاش‌های خبرگزاری فارس برای زدن یک شعبه و حتی با یک خبرنگار در آمریکا افزود: بیش از دو سال برای اعزام یک خبرنگار به آمریکا تلاش کردیم و بیش از 20 میلیون تومان هزینه کردیم، اما مسئولان آمریکایی‌ که دم از حقوق بشر می‌زنند اجازه ندادند خبرنگاری از فارس در آنجا فعالیت کند، ولی امروز می‌بینیم خبرنگاران شبکه‌های مختلف خبری آمریکا آزادانه در ایران رفت و آمد کرده و نسبت به تهیه خبر بدون محدودیت اقدام می‌کنند.
 
* در ادبیات آمریکا واژه جنگ نرم وجود ندارد

مشاور عالی خبرگزاری فارس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در ادبیات آمریکا واژه‌ای به نام جنگ نرم وجود ندارد، گفت: آمریکا‌یی‌ها به قدرت نرم خود اعتماد دارند و به دنبال این هستند با استفاده از قدرت نرم ایران را به زانو در آوردند.
مقدم‌فر ادامه داد: امروز جنگ نرم به خوبی جریان دارد ولی متاسفانه برخی از مسئولان هنوز به هوش نیستند و جنگ نرم را نمی‌بینند.
وی اظهار کرد: در دنیا چهار رسانه هستند که بیش از 85 درصد اخبار دنیا را به صورت دسته اول در اختیار خود دارند و هجمه تبلیغاتی دنیا را رهبری می‌کنند و از این طریق بر کل جهان تسلط می‌یابند.
 
* فتنه 88 با حماسه 9 دی تمام شد
وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا فتنه 88 آتش زیر خاکستر است، گفت: دشمن هیچ زمانی میدان را خالی نمی‌کند و اگر آن را از در بیرون کنی از پنجره داخل می‌شود، فتنه‌ها هیچ زمانی تمام نمی‌شوند، اما فتنه 88 با حماسه 9 دی برای همیشه خاموش شد.
کارشناس ارشد مسائل سیاسی ادامه داد: در جریان انتخابات 88 عده‌ای سوء استفاده کردند، عده‌ای فریب خوردند و عده‌ای اعتراض داشتند، عده‌ای از این افراد که وقایع روز عاشورا را دیدند به خود آمدند و خلق حماسه 9 دی برای همیشه این جریان را خاموش کردند.
مقدم‌فر گفت: دشمنان انقلاب همواره در اندیشه این هستند که ناامنی ایجاد کنند که می‌طلبد مردم هوشیار باشند و فریب دشمنان را نخورند.
وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: حلقه‌ انحرافی به دنبال این است در شهرهایی که دارای یک کاندیدا هستند سرمایه‌گذاری کرده و افراد سفیدی را که سابقه‌ای در جریانات سیاسی ندارند وارد مجلس کنند تا از این طریق به اهداف خود برسند.

*تاکتیک جریان فتنه و اصلاحات برای پیروزی در انتخابات

وی با بیان اینکه جریان فتنه و جریان اصلاحات نیز از دو تاکتیک تلاش و فریب برای پیروزی در انتخابات بهره گرفته است، اظهار داشت: تلاش اصلی این دو جریان تلاش برای شرکت فعال در انتخابات است که خوشبختانه امروز مردم به اصلاح‌طلبان اعتماد نداشته و دچار واگرایی از این حزب شده‌اند.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول