اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام طائب:

اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی برای تضعیف نظام طراحی شد

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه گفت: طرح 3 هزار میلیارد تومانی پروژه‌ای آلوده‌ساز و سرنگون‌ساز با هدف ‌تضعیف نظام بود.

اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی برای تضعیف نظام طراحی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام مهدی طائب ‌امروز در طرح آموزشی هادیان بصیر ویژه معلمان و مدیران آموزش و پرورش شهرستان ساری و میاندرود که در اردوگاه دانش آموزی بادله‌ ساری برگزار شد در بخش پرسش و پاسخ با بیان اینکه سئوالات متعددی در مورد اختلاس 3 هزار میلیاردی پرسیده می‌شود بیان داشت: طرح 3 هزار میلیارد تومانی پروژه‌ای برای آلوده‌سازی و سرنگون‌سازی طراحی شده است و بسیاری از افراد بدون اینکه بفهمند ‌در این طرح درگیر شده‌اند.
وی افزود: پروژه 3 هزار میلیاردی مانند قتل های زنجیره ای طراحی شد که در این طرح جهرمی برای همیشه از نظام جمهوری اسلامی اخراج شد در حالیکه از این پرونده سودی نبرد.
طائب ادامه داد: اگر درایت مجلس نبود حسینی، وزیر اقتصاد هم به سرانجام جهرمی مبتلا می‌شد در حالیکه از این پرونده بهره‌ای نبرده بود، این پرونده پای خیلی‌ها را به میان کشاند که آنهم به منظور تضعیف نظام بود.
این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه بالا رفتن تابلوی 3 هزار میلیارد تومانی برای تضعیف نظام اسلامی بوده است، ابراز داشت: تابلو 3 هزار میلیارد تومانی زمانی بالا رفت که سران کشورهای بیداری اسلامی به ایران آمدند تا برای حکومت‌های خود جایگزینی ببرند که آنهم جمهوری اسلامی بود، دزدی توسط مسئولان نظام اسلامی را عنوان کردند.
وی اظهار داشت: تابلوی اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی در آستانه انتخابات مجلس بالا رفت زمانی که ما اعتماد مردم را برای نظام نیاز داریم و این در حالی انجام شد که بی اعتمادی را در بین مردم ایجاد کرد.
طائب تابعیت دوگانه را یکی از عوارض پرونده 3 هزار میلیارد تومانی  عنوان کرد و گفت: در دنیا همه به دنبال تابعیت دوگانه هستند و این داستان عین قتل‌های زنجیره‌ای بود که نظام اسلامی را خدشه‌دار کرد.
وی با بیان اینکه بانک‌های ما 3 هزار میلیارد تومان نقدینگی ندارند، خاطر نشان کرد:  ما اصلا 3 هزار میلیارد تومان نقدینگی نداریم که از کشور خارج شود، بانک‌ها تحریم هستند نمی‌توانند از شبکه بانکی پولی خارج کنند.
این استاد حوزه ودانشگاه افزود: برای خروج اعتبار از کشور باید"ال سی" باز شود که تنها راه خروج بار کردن پول بر روی تریلی است که آن هم باید به ارز تبدیل شود.
وی با اشاره به اینکه پول در دست مردم کشور به 500 میلیون دلار هم نمی‌رسد،  یادآور شد: معضل پولی در کشور متعدد است.
طائب بصیرت را عامل شفاف‌سازی قضیه 3 هزار میلیارد تومانی دانست و بیان داشت: بصیرت باید به داد مردم برسد و شفاف‌سازی کند که این پول از بانک خارج نشده است.
انتهای پیام/‌ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول