اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام ذوالنوری: مردم ‌ایران از ‌کمبودهای موجود ناراحت نیستند

قوه قضائیه بدون هیچ اغماضی با مسببان اختلاس برخورد جدی می‌کند

خبرگزاری فارس: جانشین اسبق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: قوه قضائیه بدون هیچ اغماضی با مسببان اختلاس برخورد جدی می‌کند.

قوه قضائیه بدون هیچ اغماضی با مسببان اختلاس برخورد جدی می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری عصر امروز در نشست سیاسی اساتید و دانشجویان بسیجی استان کردستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج‌ اظهار داشت: اگر مجلس به صورت کامل به وظیفه خود عمل کند حل بسیاری از مشکلات مملکت قابل انجام است و این مهم اهمیت فراوانی دارد.
وی افزود: مجلس اگر به وظیفه و نقش خودش به طور جامع عمل کند از دو قوه دیگر اهمیتش بیشتر است به دلیل اینکه قوه قضائیه و قوه مجریه با مصوبات مجلس و قوانینی که مجلس برای آنان مصوب می‌کند؛ می‌توانند کار کنند.
وی عنوان کرد: به طور کامل می‌توان گفت که تحقیق و تفحص و نظارت و ابزارهای نظارتی همگی در اختیار مجلس بوده و گلوگاه بودجه در اختیاراین نهاد تصمیم‌گزار است.
حجت‌الاسلام ذوالنوری تصریح کرد: تدوین بودجه می‌تواند برای دولت را به نحو مورد نظر تغییر دهد و استیضاح و عزل رئیس جمهور، رأی اعتماد به وزرا و به طور کلی تصمیم‌گیری در حوزه‌های مختلف کشور توسط مجلس انجام می‌شود و اگر به طور جامع و کامل عمل کند حل بسیاری از مشکلات مملکت قابل انجام خواهد بود.
وی افزود: بنابراین گروه‌های مختلف سیاسی نسبت به حضور در مجلس و تصاحب سهم خویش جنب و جوش و فعالیت‌هایی را در آستانه انتخابات و از مدت‌ها قبل آغاز می‌کنند.
جانشین اسبق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: گروه‌های مختلف در انتخابات شرکت می‌کنند چه جریان اصولگرا و چه جریان موسوم به اصلاح‌طلب و همچنین گروه‌ها و افراد مستقل، منتها آنچه مطرح است علی‌القاعده ما در مجلس جدید جریان جدیدی هم خواهیم داشت موسوم به باند و جریان انحرافی که امروز مطرح هستند.
وی خاطر نشان کرد: جریان اصولگرایی در قالب تشکل 8+7 است که هفت نفر آن افرادی در حقیقت هیئت داوری و هشت نفر نیز نمایندگان جریانات جان‌دار اصولگرا هستند.
وی در ادامه به جریان اختلاس در سیستم بانکی کشور اشاره کرد و افزود: حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای فردی قاطع بوده و حکمی که رئیس قوه قضائیه به ایشان داده است یک حکم قاطعانه است.
وی افزود: برخورد با اینگونه موارد کار ساده‌ای نیست اما خوشبختانه نظام اسلامی با عزمی راسخ و با انتخاب محسنی اژه‌ای که فردی ولایت‌مدار و اصولگرا و متدین که اغماض و گذشتی در مسیرش نیست و با قاطعیت با این مسئله برخورد می‌کند.
حجت‌الاسلام ذوالنوری عنوان کرد: حکمی که رئیس قوه قضایه به ایشان داده ‌است یک حکم قاطع و با اختیارات کامل است لذا این موضوع موجب می‌شود که به صورت ریشه‌ای و اساسی با این موضوع برخورد شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم مسلمان ایران از کاستی‌ها و کمبودهای موجود ناراحت نیستند بلکه از ضعف در عدالت، فساد، تبعیض و وجود نورچشمی‌ها ابراز ناراحتی می‌کنند و از افرادی حمایت خواهند کرد که در راستای رفع این ناراحتی‌ها گام بردارند.
جانشین اسبق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: وجود عنصر دین و آموزه‌های دینی باید در انتخاب کاندیدهای اصلح در نظر گرفته شود و پیش‌بینی می‌شود بیش از 8 هزار کاندیدا داشته باشیم چرا که در سنوات گذشته معمولا بین 7 تا 9 هزار کاندیدا در انتخابات مجلس شرکت کرده‌اند.
وی اظهار داشت: میزان انتخاب نماینده اصلح حال فعلی افراد است و باید به افرادی رای داد که در مدار ولایت و تبعیت از ولایت باشند و عقل می‌گوید که اگر به معصوم دسترسی ندارید به کسی مراجعه کنید که به معصوم نزدیک‌تر است.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول