اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس تاکید کرد:

انتخابات سبب تضعیف و تفرقه نشود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فردوس گفت: باید مراقب باشیم که انتخابات سبب تضعیف و ایجاد تفرقه بین ما نشود.

انتخابات سبب تضعیف و تفرقه نشود
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، عباس اقبال ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان فردوس اظهار داشت: انتخابات نقطه قوت و مایه افتخار ما است.
وی افزود: در کشوری که چارچوب آن از روز نخست بر پایه انتخابات و رای مردم شکل گرفته، برپایی انتخابات نقش مهم و بسزایی دارد.
اقبال با اشاره به سوء نیت عده‌ای نسبت به برگزاری انتخابات پایان سال تصریح کرد: باید مراسم نهم دی ماه امسال با شکوه بیشتری برگزار و مردم با هوشیاری تمام در صحنه حاضر شوند.
فرماندار فردوس یادآور شد: هفته بسیج فرصت مناسبی برای مرور واژه بسیج و بسیجی است.
وی تکلیف مداری را اساس و منشا همه ویژگی های یک بسیجی دانست و گفت: یک بسیجی تکلیف‌مدار بسته به موقعیت مکانی و زمانی و با اطاعت از ولی امر خود رفتار می‌کند.
اقبال افزود: انگیزه یک بسیجی جلب رضای خداوند است و از این رو از گفته‌ها و سرزنش‌های دیگران نمی‌هراسد چرا که تکلیف خود در برابر خداوند می‌داند.
فرماندار فردوس امام راحل(ره) را الگویی والا و ارزشمند برای بسیجیان دانست و تصریح کرد: بسیجی از تحریم، تهدید، تبلیغ و سرزنش نمی‌ترسد و چون تکلیف‌مدار است هرگز از مسیر مستقیم خارج نمی‌شود.
وی صبر و استقامت را از دیگر ویژگی‌های یک بسیجی دانست و یادآور شد: بسیجی به سبب تکلیف خود صبر می‌کند و می‌داند برای رسیدن به موفقیت راه سختی را پیش رو دارد و باید صبر و استقامتی فوق‌العاده داشته باشد.
امام جمعه فردوس نیز گفت: بسیجی سبک بار است و بسیجیان با تهذیب نفس، مجاهدت و سرکوب هواهای نفسانی گردنه‌های پیش روی خود را هموار و خود را به بهشت متصل می‌کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمجدالدین حسینی افزود: بسیجی سبک بار است و بار ما سنگین و روز به روز نیز به جای اینکه بارمان را سبک کنیم، سنگین‌تر می‌کنیم.
وی تصریح کرد: سنگینی باری که حاصل قدرت طلبی، ریاست طلبی و تجمل‌پرستی است انسان را به ورطه نابودی می‌کشاند.
جلسه شورای اداری شهرستان فردوس به یاد شهیدان مهدی و محمود صبوری در محل گلزار شهدای این شهرستان و در فضایی معنویی برگزار شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول