اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اطلاع‌رسانی انتخابات مجلس در خراسان رضوی خبر داد:

آغاز مرحله تبیینی انتخابات در خراسان رضوی برای حضور پرشور مردم

خبرگزاری فارس:رئیس اطلاع رسانی انتخابات مجلس در خراسان رضوی از آغاز مرحله تبیینی انتخابات در خراسان رضوی برای حضور پرشور مردم خبر داد.

آغاز مرحله تبیینی انتخابات در خراسان رضوی برای حضور پرشور مردم
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا سنجی رئیس این کمیته هدف از برگزاری این جلسه را استفاده از توان دستگاه‌ها و رسانه‌ها به منظور اطلاع رسانی و فراهم کردن زمینه حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات مجلس و میان دوره‌ای خبرگان رهبری عنوان کرد.
وی درباره اهداف تشکیل کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای حضور گسترده مردم با توجه به شرایط حساس کشور، استفاده از فرصت انتخابات برای تقویت انسجام ملی و جلوگیری از ایجاد برخوردهای سیاسی میان اقشار مختلف مردم از جمله مهم‌ترین این اهداف است.
وی با بیان اینکه قانون‌مداری مجریان انتخابات حضور پرشور مردم را تضمین می‌کند، ادامه داد: ترویج شیوه های شفاف تبلیغات نامزدها، تبیین اهمیت جایگاه مجلس و تلاش برای حضور گسترده مردم به ویژه جوانان از طریق ایجاد روحیه نشاط، امیدواری و اعتماد از دیگر مواردی است که بایستی تمامه اعضای کمیته نسبت به تحقق آن اهتمام ورزند.
سنجی اظهار داشت: تمام دستگاه‌های ذی‌ربط باید علاوه بر تشریح رابطه حضور مردم با ارتقای سطح امنیت ملی و تاسی از بیانات و رهنمودهای امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در این ‌ارتباط‌، مردم را نسبت به توطئه‌های دشمن برای مخدوش کردن و زیر سوال بردن سلامت انتخابات آگاه سازند.
مسوول روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان رضوی صیانت از آرای مردم، بی‌طرفی مجریان قانون و ترغیب گروه‌های مختلف برای شرکت در انتخابات در راستای ایجاد رقابتی سالم را از دیگر راهبردهای کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد.
در ادامه این جلسه نمایندگان رسانه‌ها و دستگاه‌های استان نیز در سخنانی بر تعامل و ارتباط بیشتر دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات با اصحاب رسانه و آگاه سازی مردم در زمینه اهمیت حضور پرشور در انتخابات تاکید کردند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول