اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی فرماندار ساوجبلاغ:

حضور مردم در انتخابات آتی گسترده خواهد بود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ انتظامی فرمانداری ساوجبلاغ تاکید کرد: برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان به طور قطع مطابق مواد قانون بوده و احدی حق تعرض به قانون را ندارد.

حضور مردم در انتخابات آتی گسترده خواهد بود
ابوالقاسم پالیزگیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی به دلیل شرایط ویژه داخلی و تحرکات دشمنان خارجی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
وی تاکید کرد: حفاظت از تک تک آرای مردم مهم‌ترین مسئولیتی است که قانونگذار بر عهده مجریان و ناظران انتخابات قرار داده و حتی یک رای در میان میلیون‌ها آرای مردم نباید با تعمد جا به جا شود.
این مسئول ادامه داد: به همین دلیل ستاد اجرایی انتخابات در سراسر کشور یک ملاک عمل داشته و آنهم قانون است و در تمام ادوار انتخابات طی سه دهه اخیر همین رویه با قاطعیت دنبال شده است.
پالیزگیر با اشاره به فتنه‌گری‌های پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در سال 88 اظهار داشت: در آن دوره برخی به دنبال خدشه‌ وارد کردن به رای مردم بودند که با ورود قاطعانه رهبری عظیم‌الشان انقلاب و هدایت‌های مدبرانه معظم‌له و همچنین بصیرت ملت ایران، توطئه فتنه‌گران خنثی شد.
وی با بیان اینکه قانون انتخابات در کشور شفاف بوده و مسئولیت همه دست‌اندرکاران اجرایی و نظارتی و کاندیداها را مشخص کرده است، گفت: ملاک عمل ما در انتخابات قانون است و به احدی اجازه نمی‌دهیم خارج از این چارچوب عمل کند.

حضور مردم در انتخابات گسترده خواهد بود

معاون سیاسی ـ انتظامی فرمانداری ساوجبلاغ در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در این شهرستان مبنی بر اینکه نحوه برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را چگونه ارزیابی می‌کند؟ گفت: نتیجه انتخابات برای ناظران و مجریان انتخابات در ایران تفاوتی ندارد و به همین دلیل یکی از سالم‌ترین رقابت‌های انتخاباتی در کشورمان برگزار می‌شود.
پالیزگیر متذکر شد: در کنار برگزاری سالم و رقابتی انتخابات یک موضوع دیگر هم برای مسئولان کشور اهمیت بالایی دارد و آنهم میزان حضور مردم است.
وی در پایان تاکید کرد: با توجه به آگاهی و بصیرت ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی، مطمئن هستیم که مردم ما شرایط حساس کشور در ابعاد داخلی و خارجی را به خوبی درک کرده و در این دوره حضوری گسترده و قاطع در انتخابات خواهند داشت.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول