اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی عقیدتی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

بسیج در مهار فتنه 88 نقشی بی‌نظیر بر عهده داشت

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی عقیدتی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: بسیج در مهار فتنه 88 نقشی بی‌نظیر بر عهده داشت.

بسیج در مهار فتنه 88 نقشی بی‌نظیر بر عهده داشت
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، محمد رضایی شامگاه چهارشنبه در نشست با بسیجیان شهرستان جم اظهار داشت: نقش بسیج در تثبیت نظام اسلامی نقشی بی‌نظیر است و اگر تلاش و فعالیت بسیج نبود، به این درجه از اقتدار و موفقیت نمی‌رسیدیم.
معاون سیاسی عقیدتی سپاه امام صادق(ع) در ادامه به تحلیل اوضاع منطقه خاورمیانه پرداخت و خاطرنشان کرد: با نگاهی تاریخی به تحولات منطقه‌ای خاورمیانه یک واقعیت نمایان می‌شود و آن اینکه ملت‌های منطقه از عمق وجود به اسلام پایبند هستند و آن را گرامی می‌دارند.
رضایی تصریح کرد: ملت‌های منطقه تا چند دهه پیش باور نداشتند که اسلام نیز می‌تواند یک جامعه مدرن را اداره و پیشرفت‌های قابل توجه را ایجاد کند؛ سال‌ها حضور استعمار نوعی ناآگاهی به اسلام را در بین توده‌ها ایجاد کرده بود به گونه‌ای که اغلب روشنفکران برای جوامع خود نوعی نسخه‌های مادی توصیه می‌کردند.
وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران مسیرهای جدیدی را پیش روی کشورهای منطقه باز کرد و در واقع انقلاب اسلامی مردم ایران با رمز گشایی از سه‌گانه هویت، بیداری و دینمداری توانسته به تبیین و تثبیت گفتمان قدرت منطق در اعماق دل‌ها و باورها کمک رساند.
این مسئول اذعان داشت: چنین گفتمانی در طول 3 دهه اخیر الهام‌بخش بسیاری از خیزش‌های مردمی بوده است؛ جنبش‌های رهایی‌بخش اسلامی در لبنان، فلسطین، مصر، تونس، الجزایر، سودان، پاکستان، عربستان و ترکیه با چنین گفتمانی احیا شدند و این اندیشه که نشات گرفته از آموزه‌های اسلام سیاسی است در تقابل با گفتمانی است که از سوی آمریکا ترویج و تبیین شده است.
رضایی گفت: آمریکا در طول 3 دهه اخیر عموماً و بویژه در یک دهه اخیر تلاش داشته تا با اجرای طرح‌های متعدد مهار انقلاب اسلامی از عمق ضریب نفوذ آن در بین ملت‌ها بکاهد؛ سایه‌های پنهان چنین طرحی نشان از آگاهی غرب از اراده خواستن، اندیشه توانستن و تفکر خیزش در بین ملت‌های منطقه بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در زمینه بصیرت و بیداری بعد از فتنه 88 نیز بیان داشت: نخستین برکت این فتنه این بود که پرده نفاق از چهره خواص آلوده‌ای که به دروغ خود را حامی نظام و پیرو رهبری و مدافع ملت می‌نامیدند کنار زده شد و کوس رسوائی آنها برملا شد.
رضایی اضافه کرد: خواص آلوده، فریب خورده و خواصی که در کنار دشمن قرار گرفتند و از کشتی نظام پیاده شدند و خواصی که فریب خوردند و سکوت کردند و در یک کلام خواص بی‌بصیرت نقاب از چهره‌اشان کنار رفت.
وی یادآور شد: نقش بسیج در مهار فتنه 88 یک نقش بی‌نظیر بوده و بسیجیان در فتنه یاد شده با تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب سبب خنثی شدن توطئه‌های فتنه‌گران هفتاد رنگ شدند و حماسه‌ای بزرگ خلق کردند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول