اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک جراح و متخصص مغز:

کم‌توجهی به قوانین مهم‌ترین دلیل ضربه‌های مغزی در ایران است

خبرگزاری فارس: جراح و متخصص مغز گفت: مهم‌ترین دلیل ضربه‌‌های مغزی در ایران کم‌توجهی عابران پیاده و وسایل نقلیه به قوانین است.

کم‌توجهی به قوانین مهم‌ترین دلیل ضربه‌های مغزی در ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد ملکی که به مدت 30 سال در کانادا زندگی می‌کند و برای شرکت در این کنگره به مشهد سفر کرده است سطح علمی کنگره را خوب ارزیابی کرد و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیمارستان رضوی از امکانات بسیار خوبی در زمینه‌های جراحی برخور دار است که می‌تواند در سطح جهان مطرح شود.
وی مهم‌ترین دلایل آسیب‌های مغزی را کم توجهی به قوانین در کشور عنوان کرد و افزود: در کشورهای پیشرفته هرچند در زمینه کاهش آسیب‌های مغزی به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته‌اند ولی این کشورها از مشکلات دیگری مانند استفاده رانندگان از مشروبات الکلی رنج می‌برند که خوشبختانه در ایران این نوع مسائل بسیار کمتر به چشم می‌خورد.
وی که تخصص خود را از دانشگاه شیراز دریافت کرده است اظهار داشت: مشکلات راهها و عدم استاندارد وسائل نقلیه در کشورهای در حال توسعه در افزایش ضربه‌های مغزی بسیار قابل توجه است که در
این‌باره نقش دولت بسیار مهم است.
نخستین کنگره بین‌المللی نروتروما(ضربه‌های مغزی نخاعی) به همت بیمارستان فوق تخصصی رضوی وابسته آستان قدس رضوی با حضور بیش از 300 متخصص و جراح مغز و اعصاب داخلی و خارجی از کشورهای آمریکا ،انگلیس، کانادا، آلمان، استرالیا، نیوزلند، بلژیک، ایتالیا، سویس و آفریقای جنوبی از 2 آذرماه جاری آغاز و تا 4 آذرماه ادامه دارد.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول