اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حفاظت اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح:

نیروهای مسلح ایران اجازه هیچ اقدامی به دشمن را نمی‌دهند

خبرگزاری فارس: رئیس حفاظت اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: به خاطر وجود نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تاکنون دشمن جرات نکرده اقدام‌های خود را درباره این کشور عملی کند و عقب‌نشینی کرده است.

نیروهای مسلح ایران اجازه هیچ اقدامی به دشمن را نمی‌دهند
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، احمد غلامی در  هجدهمین مجمع پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح با عنوان «آسیب‌شناسی نحوه خدمت سربازی» در این شهر، اقدام‌های سازمان قضایی را در پیشگیری از جرم موفقیت‌آمیز خواند.
وی، صلاحیت سازمان قضایی را رسیدگی به جرایم اعضای نیروهای مسلح عنوان کرد و اذعان داشت: بررسی این موضوع در مجمع پیشگیری از وقوع جرم بیشتر مهیا می‌شود.
مدیرکل عفو و پیشگیری از وقوع جرم، با بیان اینکه در سنوات گذشته این مجمع در هر استان چهار بار برگزار می‌شد، خاطرنشان کرد: در این جلسات عناوین مجرمانه مورد بررسی قرار می‌گرفت.
به گفته وی، اقدام پیش‌بینی شده در اصل 156 قانون اساسی برای جلوگیری از وقوع جرم جزو وظایف قوه قضاییه است و در اصل 172 قانون اساسی نیز سازمان قضایی و یا دادسراها و دادگاه‌های نظامی بخشی از قوه قضاییه محسوب می‌شوند.
غلامی، نیروهای مسلح را موجب امنیت جامعه نامید و تصریح کرد: اهمیت نیروهای مسلح ایران برای همگان مشخص است و به خاطر وجود نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تاکنون دشمن جرات نکرده اقدام‌های خود را درباره این کشور عملی کند و عقب‌نشینی کرده است.
فرمانده نیروی انتظامی گیلان نیز در این مجمع آسیب‌شناسی جرایم نیروهای مسلح را از اهداف برگزاری مجمع مذکور عنوان کرد و اظهار داشت: آسیب‌هایی که به لحاظ جرم متوجه نیروهای مسلح می‌شود تحقیقاتی انجام می‌گیرد و به مجمع ارائه می‌شود.
ابراهیم قائدرحمتی با اشاره به اینکه بخشودگی سربازی جمع کثیری از نیروهای مسلح وظیفه این نیرو را با چالش مواجه می‌کند، افزود: باید با تدبیر از تبعات و چالش آن که متوجه نیروهای مسلح است جلوگیری شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول