اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی اجتماعی بسیج خواهران فارسان:

شناخت شبهات دشمن زمینه‎ساز قوت انقلاب است

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی اجتماعی بسیج خواهران فارسان گفت: شناخت شبهات دشمن زمینه‎ساز قوت ملت و انقلاب اسلامی است.

شناخت شبهات دشمن زمینه‎ساز قوت انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مریم جعفری بعدازظهر امروز در کارگاه هم‌اندیشی دختران جوان در فارسان اظهار داشت: بسیج خواهران با تشکیل این کلاس‌ها و هم اندیشی بین دختران جوان و با استفاده از آموزه‌های دینی و قرآنی و اساتید زبده به‌دنبال پاسخ به شبهات و سوالات دختران با مسائل پیرامون حقوق زنان است.
وی افزود: دشمن در انحراف جوانان جامعه اسلامی به شدت کوشا است برهمین اساس در این مسیر از هیچ اقدامی فروگذار نیست.
جعفری القای شبهات را یکی از اقدامات دشمن در این مسیر عنوان کرد و گفت: شبهات توسط دشمنان ساخته و پرداخته و به محیط جوانی و ذهن جوانان القا و تزریق می‌شود.
مسئول فرهنگی اجتماعی بسیج خواهران فارسان خاطرنشان کرد: شناخت این شبهات و پاسخ دادن به آنها و مصونیت بخشیدن به ذهن جوانان، زمینه مقاومت و ایستادگی ملت و جوانان را در برابر دشمنان به‌وجود می‌آورد و موجب تقویت ایمان و اجتناب آنان از فساد می‌شود.
وی با بیان اینکه شناخت شبهات دشمن زمینه‎ساز قوت ملت و انقلاب اسلامی است، گفت: اساسا هدف از شبهه‌افکنی مدیریت فکر در راستای اهداف استکبار  است و مصونیت‌سازی جوانان از تاثیر‌پذیری تبلیغات منفی دشمنان یکی از وظایف بسیج است.
جعفری به وجود احساس مسئولیت و روحیه فداکاری در بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج در راستای اعتلای ایران اسلامی و اشاعه ارزش‌های اسلام و انقلاب و به‌کارگیری استعداد و توان خود برای سرافرازی و سربلندی نظام در عرصه‌های علمی، فرهنگی، سازندگی و آبادانی کشور گام برمی‌دارد.
وی رمز بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی را حضور پررنگ بسیج در صحنه برشمرد و گفت: بسیج تدبیر به‌هنگام و مؤثری بود که امام خمینی(ره) برای حفظ انقلاب و ارزش‌های اسلام اندیشید و در جامعه به یادگار گذاشت.
جعفری افزود: التزام نهاد بسیج به پیروی از فرامین ولی فقیه و حفظ ارزش‌های اسلام است که موجب خواهد شد تا دست بیگانگان در براندازی نظام کوتاه شود.
وی با تأکید بر اینکه بسیج در صحنه جامعه حضور فعال و مؤثر دارد، افزود: تا زمانی‌که این حضور فعال و اثرگذار است هیچ دشمنی نمی‌تواند در خیال خود، فکر براندازی نظام را در سر بگذراند.
همزمان با گرامیداشت هفته بسیج کارگاه هم‌اندیشی دختران جوان رده‌های مقاومت بسیج فارسان در حوزه مقاومت خواهران برگزار شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول