اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ملکوتی:

دشمن به دنبال بدبین کردن مردم به نظام است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم گفت: تمام هدف دشمنان از تحریم‌هایی که علیه کشور صورت می‌دهند این است که مردم را نسبت به نظام بدبین کنند.

دشمن به دنبال بدبین کردن مردم به نظام است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله مسلم ملکوتی پیش از ظهر امروز در همایش آموزش مبلغین اعزامی به استان سیستان و بلوچستان که در سالن همایش‌های غدیر قم برگزار شد، با بیان اینکه فرقه‌های مختلف از قبیل وهابیت و بهائیت از قرن 13 به بعد تاسیس شده است، اظهار کرد: بعد از اینکه استعمار ممالک اسلامی را قطعه قطعه کرد و نتوانست وحدت بین مسلمانان را از بین ببرد فرقه وهابیت را در عرب و بهائیت را در عجم تاسیس کرد تا از این طریق بتواند نسبت به ایجاد تفرقه در بین مسلمانان اقدام کند.
وی با بیان اینکه تمام هدف دشمن از تاسیس فرقه وهابیت ایجاد تفرقه بین مسلمانان است، تصریح کرد: دشمن برای ایجاد تفرقه ممالک اسلامی را به‌دست آل‌هایی از قبیل آل سعود و آل خلیفه دادند و این اقدام در حالی صورت گرفت که پیامبر گرامی اسلامی همواره تلاش داشت که در جامعه اسلامی وحدت را سرلوحه امور مسلمانان قرار دهد.
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به فعالیت گسترده وهابیت در جهان اسلام بیان کرد: شما مبلغان همان هدفی را دنبال می‌کنید که امام حسین(ع) برای تحقق آن به کربلا آمد و آن هم تبلیغ و احیای دین مبین اسلام است و شما باید مذهب تشیع و دین مبین اسلام را به مخاطبان خود معرفی کنید.
وی گفت: شما باید تلاش کنید تا اسلام را پیاده کنید و اگر در این امر موفق شوید نزد خداوند اجر و ثواب بسیاری خواهید داشت.
‌ملکوتی با اشاره به ضرورت حفظ وحدت بین مسلمانان تصریح کرد: شما باید مسلمانان را آگاه سازید تا متوجه شوند که دشمن سعی دارد تا با ایجاد تفرقه بین مسلمانان بر آنها غلبه کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: تمام هدف دشمنان از تحریم‌هایی که علیه کشور صورت می‌دهند این است که مردم را نسبت به دولت و نظام بدبین کنند ولی آنها باید بدانند که مردم ما با هوشیاری کامل توطئه‌های آنها را خنثی خواهند کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول