اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج:

کتابخانه‌های شهرداری کرج فرهنگسرا می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج از تبدیل کتابخانه‌های شهرداری این کلانشهر با حفظ محتوای کاری به فرهنگسراها خبر داد.

کتابخانه‌های شهرداری کرج فرهنگسرا می‌شوند
به گزارش خبرگزارش فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری این شهرستان، حسین امیدیان افزود: این تغییر و تحول در ساختار کتابخانه‌ها با موافقت و تصویب شورای اسلامی شهر صورت گرفته است.
وی هدف از اجرای این طرح را استفاده بهینه از امکانات کتابخانه‌ها و ظرفیت سازی برای بهره‌وری متقاضیان امور فرهنگی در کرج ذکر کرد و عنوان کرد: اجرایی شدن این طرح نقش به سزایی در افزایش آمار استفاده شهروندان از امکانات مختلف فرهنگی دارد.
این مسئول در ادامه از تبدیل کتابخانه شریعتی با حفظ محتوا و منابع کتاب به فرهنگسرا خبر داد و افزود: تغییر در ساختار این کتابخانه و افزایش امکانات فرهنگسرا به آن در راستای اجرای طرح تبدیل کتابخانه‌های شهرداری به فرهنگسرا صورت گرفته است.
امیدیان تعداد کتابخانه‌های تحت پوشش شهرداری کرج را 12 کتابخانه ذکر و بیان کرد: همه این کتابخانه‌ها مشمول اجرای طرح تبدیل کتابخانه به فرهنگسرا می‌شوند.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج اظهارداشت: اجرای این طرح نقش به سزایی در ارتقای کیفی فرهنگسراهای کرج ایفا می‌کند و موجب تحولات ساختاری مثبت در این مراکز فرهنگی می‌شود.
امیدیان با اشاره به فعالیت 13 فرهنگسرا در کرج با بیان اینکه در حال حاضر کرج پاسخگوی نیازهای فرهنگی شهر نیست، اظهار داشت: اجرای این طرح بخش مهمی از نیاز کرج به این مجموعه‌های فرهنگی را رفع می‌کند.
معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری کرج در تشریح شرایط فعالیت فرهنگسراها بیان کرد: در فرهنگسراها معمولاً شرایطی برای آموزش امور گوناگون فرهنگی و اجتماعی همچنین آموزش پیشه‌ها و هنرهای گوناگون فراهم می‌شود.
امیدیان، ارتقای سطح سخت افزاری حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج را عامل مهمی در توسعه امور فرهنگی ذکر و بیان کرد: طرح‌های فرهنگی با هدف رسیدن به نقطه مطلوب در این امور تدوین و طراحی می‌شوند.
امیدیان تاکید کرد: اجرای طرح تبدیل کتابخانه‌ها به فرهنگسرا تاثیر چشمگیری بر به روز رسانی فعالیت‌ها و امورات فرهنگی دارد.
وی با اشاره  به فعالیت 13 فرهنگسرا تحت پوشش مجموعه مدیریت شهری کرج در این کلانشهر اظهارامیدواری کرد: اجرای موفق این طرح موجب پویایی هر چه بیشتر این مراکز فرهنگی شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول