اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کتابخانه عمومی کوهبنان:

2 هزار نفر عضو کتابخانه‌های عمومی کوهبنان هستند

خبرگزاری فارس: مسئول کتابخانه عمومی کوهبنان گفت: در کوهبنان دو باب کتابخانه عمومی با 2 هزار و 290 نفر عضو فعالیت می‌کنند.

2 هزار نفر عضو کتابخانه‌های عمومی کوهبنان هستند
احمد حضرتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: میزان گرایش به مطالعه یکی از شاخص‌های توسعه به شمار می‌آید، لذا وظیفه همه افراد فرهیخته و نهادهای فرهنگی کشور است که در اشاعه، گسترش و تقویت هر چه بیشتر مسئله کتاب و کتابخوانی اهتمام ورزند و در این میان کتابخانه‌ها به عنوان مراکز اطلاع‌رسانی نقش به سزایی در گسترش فرهنگ مطالعه ایفا می‌کنند.
وی بیان کرد: در شهرستان کوهبنان دو باب کتابخانه عمومی با مجموع 26 هزار و 207 نسخه کتاب و 2 هزار و 290 نفر عضو فعالیت می‌کنند که در شش ماه نخست سال جاری به تعداد 24 هزار و 356 مورد مراجعه کننده خدمات ارائه کرده است.
حضرتی هفته کتاب را فرصت مناسبی برای پرداختن به امر کتاب و کتابخوانی دانست و افزود: در طول این هفته برنامه‌های ویژه‌ای برگزار شد تا مردم هر چه بیشتر با کتاب و کتابخوانی انس پیدا کنند.
وی تصریح کرد: گلباران قبور مطهر شهدا، برگزاری نمایشگاه تازه‌های کتاب در محل کتابخانه‌های عمومی شهرستان، برگزاری مسابقه کتابخوانی،‌عضوگیری در یکی از روزهای هفته کتاب، تجلیل از دست‌اندرکاران حوزه کتاب و کتابخوانی و تجلیل از مسن‌ترین و کم‌سن‌ترین عضو، برگزاری مسابقه نقاشی یارمهربان ویژه اعضای کودک و نوجوان، بازدید دانش‌آموزان از کتابخانه‌ها، اجرای طرح اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی و دیدار مسئولان کتابخانه‌ها و کتابداران با امام جمعه از جمله برنامه‌های هفته کتاب در کوهبنان بود.
حضرتی گفت: با استمرار این برنامه‌ها و همت مضاعف تمام دست‌اندرکاران حوزه کتاب و کتابخانه‌ها در آینده نزدیک شاهد رشد چشمگیر فرهنگ کتاب و ارتقای فرهنگ مطلاعه مفید در جامعه باشیم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول