اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

دشمن همواره در صدد تضعیف پایگاه نماز جمعه است

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان گفت: از آنجا که بسیاری از توطئه‌های دشمنان در این پایگاه عبادی و سیاسی برای مردم روشن است، دشمن همواره در صدد تضعیف این پایگاه است.

دشمن همواره در صدد تضعیف پایگاه نماز جمعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری نهبندان، حسین شرافتی‌راد در گردهمایی اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه نهبندان با اشاره به آثار و برکات نماز جمعه اظهار داشت: نماز جمعه یکی از بهترین و بالاترین برنامه‌های اجتماعی، سیاسی و عبادی اسلام است که موجب آگاهی بخشیدن به مردم در زمینه‌های معارف اسلامی و رویدادهای مهم اجتماعی و سیاسی می‌شود.
وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه در جوامع اسلامی افزود: نماز جمعه موجب ایجاد همبستگی و انسجام در بین مردم و خنثی کردن توطئه دشمنان و تفرقه‌افکنان می‌شود.
امام جمعه نهبندان نیز در این گردهمایی گفت: نماز جمعه باید با صلابت برگزار شود.
حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی خزاعی وحدت بین شیعه و سنی را از مهم‌ترین مشخصه‌های نهبندان برشمرد و افزود: مردم این شهرستان با سلایق گوناگون به طور مسالمت‌آمیز در کمال وحدت و انسجام زندگی می‌کنند.
وی داشتن ارتباطات سالم با اقشار مختلف جامعه را از ویژگی‌های اعضای ستاد نماز جمعه و مسئولان این شهرستان عنوان کرد.
امام جمعه نهبندان خواستار اتخاذ روش‌ها و تدابیری شد که بتوان به وسیله آن اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان را به نماز جمعه نزدیک کند.
خزاعی افزود: باید سعی شود مدیریت اجرایی را با مدیریت تصمیم‌گیری یکسان کنیم و یا به هم نزدیک سازیم و در این مسیر باید از اندیشه‌های نخبگان و فرهیختگان جامعه نیز استفاده کنیم.
وی از نماز جمعه به عنوان یک پایگاه عظیم حرکت‌های فکری و عقیدتی در طول تاریخ انقلاب یاد کرد و خواستار مشارکت مردم و خیران در امر کمک برای ساخت مصلای نماز جمعه در این شهرستان شد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول