اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آمل:

زباله‌های روستایی در حاشیه‌ جاده‌ها رها می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آمل گفت: زباله‌های روستایی در حاشیه‌ راه‌ها و جاده‌ها رها می‌شود.

زباله‌های روستایی در حاشیه‌ جاده‌ها رها می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سیدجعفر رسولی ظهر امروز در کارگروه پسماند این شهرستان با اشاره به اینکه بخشداران باید بر روند جمع‌آوری زباله‌های روستایی نظارت داشته باشند، یادآور شد: بخشداران باید بر جمع‌آوری و دپوی صحیح زباله‌های روستایی نظارت داشته باشند.
وی با بیان اینکه باید آماری از وضعیت جمع‌آوری زباله‌ها ارائه شود، گفت: باید دید چه تعداد زباله‌ روستایی در این شهرستان جمع‌آوری نمی‌شود.
رسولی با اعلام اینکه نظارت دقیق و آمارگیری موجب می‌شود بتوان به خوبی این امر را ساماندهی کرد، یادآور شد: بیشتر زباله‌ها در حاشیه خیابان‌ها و جاده‌ها رها شده که عمدتا دلیل آن نبود نظارت بر نحوه جمع‌آوری و دپوی این زباله‌ها است.
وی با اشاره به اینکه عمده این زباله‌هایی که در حاشیه شهرها رها شده زباله‌های روستایی است، تاکید کرد: اگر چه تعداد روستاها متخلف زیاد نیست، اما همین تعداد اندک نیز باید نظارت شوند.
معاون فرماندار آمل با بیان اینکه مهم‌ترین موضوع در این امر محل تخلیه‌ این زباله‌ها است، افزود: شاید این زباله‌ها از شهرها جمع‌آوری شود اما در مکان‌های تعیین شده دپو نمی‌شود.
این مسئول با اعلام اینکه باید فکری نیز به حال زباله‌های ساختمانی در این شهرستان شود، گفت: نبود مکان خاصی برای تخلیه این زباله‌ها نیز به انباشت آن در حاشیه شهرها کمک کرده است.
رسولی با اشاره به اینکه در امر مردم و شهروندان مقصر نیستند چون هنوز نتوانسته‌ایم مکان مشخصی برای این امر تعیین کنیم، یادآور شد: افزایش ساخت‌وساز در روستاها به افزایش این پسماندها کم کرده است.
وی با انتقاد از اینکه زمین موردنیاز برای این امر هنوز تحویل نشده، خواستار رفع مشکلات موجود بر سر تعیین فضای مناسب برای دپوی زباله‌های ساختمانی این شهرستان شد.
انتهای ‌پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول