اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری:

زمین کارخانه زباله‌سوز به شهرداری ساری واگذار نشده است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ساری گفت: زمین 17هکتاری اختصاص یافته به کارخانه زباله سوز شهر ساری هنوز به شهرداری ساری واگذار نشده است.

زمین کارخانه زباله‌سوز به شهرداری ساری واگذار نشده است
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید علی بهروش شامگاه سه‌شنبه در صحن علنی شورای شهر ساری اظهار داشت: 10 هکتار از زمین به خودروسازی سایپا و بقیه برای استقرار کارخانه زباله سوز تخصیص می‌یابد که شهرداری ساری باید برای جذب این میزان اراضی جدی اقدام کند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه برای کاهش بار ترافیکی مسیر کمربندی ساری از سه راه جویبار تا میدان خزر مسیر دور زدن خودروهای باید تغییر کند، بیان داشت: ایجاد سه مسیر جدید برای دور زدن خودروها می‌تواند کمی از بار ترافیکی مسیر کمربندی ساری کم کند.
بهروش ادامه داد: هزینه 30 میلیارد تومانی که برای احداث تقاطع غیر هم سطح میدان ولی عصر انجام شد، دغدغه ترافیکی شهر ساری را حل نکرد.
رئیس کمیسیون نظارت و بهداشت شورای اسلامی شهر ساری نیز با بیان اینکه سازمان ترافیک شهرداری ساری به ساماندهی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی زیر گذرهای که از سوی شهرداری ایجاد شد، اقدام کند، بیان داشت: برای کاهش بار ترافیکی مرکز مازندران شهرداری اقدام به زیر گذرهایی در سطح شهر ساری کرده است که ضرورت دارد برای ساماندهی معابر و تردد‌های منظم خودروها علائم راهنمایی و رانندگی نصب و هدایت به درستی صورت گیرد.
جمال باقری تعریض معابر برخی از خیابان‌های سطح شهر ساری را  از فعالیت‌ها زیر بنایی شهرداری ساری برشمرد و ابراز داشت: تعریض‌هایی که انجام می‌شود باید برای ایجاد فضای سبز آماده باشد که در این امر ضرورت دارد شهرداری از سازمان فضای سبز در بخش اعتباری حمایت کند.
وی از تبلیغات نامناسبی که بر روی پایه‌های پل‌های شهر نصب می‌شود، گله‌مند شد و گفت: از لحاظ مهندسی تبلیغات بر روی پایه‌های روگذرها ممنوع است و پوشش‌های تبلیغاتی در اینگونه معابر چهره شهر را نازیبا می‌کند.
عضو شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه در زیباسازی شهر به ویژه نقاشی‌های دیواری سلیقه‌ای رفتار می‌شود، تصریح کرد: ساماندهی و زیبا سازی شهر براساس اصول خاصی انجام نمی‌شود.
باقری ضمن بیان اظهارات معاون فنی و عمران شهرداری ساری که گفت: برخی پروژه‌های زیبا سازی شهر که در مبادی ورودی مرکز استان قرار دارند نیازمند حمایت دستگاه‌های مرتبط است، اذعان داشت: ساماندهی میدان مبادی ورودی قائمشهر به ساری باید از طریق راه و ترابری و برق منطقه‌ای نور پردازی و ساماندهی شود در حالی که شهرداری در این بخش برای پیگیری باید از طریق معاون عمرانی وارد عمل شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول