اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون خدمات شهری شهرداری کرج خبر داد:

آغاز طرح ضربتی جمع‌آوری زباله‌های طبیعی در کرج

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری کرج از اجرای طرح جمع‌آوری برگ های خشک در این کلانشهر در قالب طرح ضربتی جمع‌آوری زباله‌های طبیعی این شهرستان خبر داد.

آغاز طرح ضربتی جمع‌آوری زباله‌های طبیعی در کرج
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری این شهرستان، علی اصغر کمالی‌زاده با اعلام این خبر افزود: در این راستا تمام جوی‌ها و کانال‌ها پس از بارش برف به صورت کامل لایروبی شدند.
وی اظهار داشت: طی چند هفته گذشته برف و باران در کلانشهر کرج شروع به بارش کرد که در این زمینه نیروهای معاونت خدمات شهری به صورت شبانه روزی مشغول به فعالیت بودند.
این مسئول افزود: در بارش برف اخیر، نیروهای این معاونت به برف روبی معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی شهر پرداختند و مشکلات شهروندان در این زمینه را برطرف کردند.
وی عنوان کرد: پس از بارش برف، این معاونت طرح لایروبی تمامی جوی‌ها و کانال‌ها را ارائه داد که طرح مذکور به صورت مطلوب اجرایی شد.
کمالی زاده ادامه داد: در راستای اجرای این طرح ماسه‌های باقی مانده از برف روبی خیابان‌ها از سوی نیروهای خدماتی جمع‌آوری و جوی‌ها و کانال‌ها لایروبی و از وجود زباله‌ها پاکسازی شد.
معاون خدمات شهری شهرداری کرج یادآور شد: این معاونت هم اکنون آمادگی کامل دارد تا در زمان بارش برف و باران، خدمات مربوطه را به شهروندان ارائه دهند.
وی اعلام کرد: همچنین با توجه به آغاز فصل زمستان، طرح جمع‌آوری برگ‌های خشک درختان به منظور جلوگیری از گرفتگی جوی‌ها و کانال‌ها در کلانشهر کرج اجرا شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول